۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منشأ خدمات شایسته‌ای به محرومان بوده است
معاون استاندار قم:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) منشأ خدمات شایسته‌ای به محرومان بوده است

قم- حاجی زاده، معاون استاندار قم با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ستاد در سال‌های اخیر منشاء خدمات شایسته‌ای به محرومان و مستضعفان بوده است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، احمد حاجی زاده در بازدید از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان قم، با اشاره به نقش مهم و تلاش های اثرگذار این ستاد در عرصه های گوناگون خدمت به مردم و محرومیت زدایی، از نقش آفرینی و خدمات ماندگار این مجموعه در ایام کرونا در سطح کشور و استان قم قدردانی کرد.

وی افزود: ستاد در سال های اخیر منشاء خدمات شایسته‌ای به محرومان و مستضعفان بوده و امیدواریم در مدیریت جدید این خدمات با قوت بیشتری ادامه یابد.

وی یکی از ماموریت های ستاد را توجه به محرومان دانست و افزود: رسیدگی به مستضعفان و محرومان جامعه وظیفه ای است که امام راحل عظیم الشان ما بارها بر آن تاکید نموده و مقام معظم رهبری نیز همواره از دغدغه هایشان بوده و لذا این موضوع مسئولیت در این ستاد را خطیر و با اهمیت می کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نیز در این دیدار با اشاره به سوابق مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در قم گفت: آقای عبدی از نیروهای جوان و با انگیزه و انقلابی است و قطعا با حضور ایشان شاهد توسعه خدمات به محرومان واقعی خواهیم بود.

سید مهدی قریشی، خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در ایام کرونا را ستودنی دانست و افزود: این ستاد در روزهایی که مردم نیازمند به توجه بیشتر دولت بودند به خوبی در میدان عمل حاضر شد و کسری های موجود را جبران نمود و ضمن تامین نیازمندیهای جامعه و توزیع بسته های حمایتی، با تولید واکسن برکت نقش موثری در بهبود وضعیت کرونا ایفا نمود.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی در قم جزو مجموعه های پیشرو در ایام کرونا بود و امیدواریم در تمامی عرصه ها تداوم این نقش را شاهد باشیم.

در این جلسه احمد عبدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گزارشی از وضعیت موجود ستاداجرایی و برنامه های خود ارائه کرد.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha