۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
سامانه ۱۲۴ را شخصا رصد می‌کنم
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

سامانه ۱۲۴ را شخصا رصد می‌کنم

فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تماس‌های مردم با سامانه پاسخگویی وزارت صمت را شخصا رصد می‌کنم.

به گزارش بازار، فاطمی امین در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: در روزهای اول راه اندازی سامانه ۱۲۴، نزدیک به هفت دقیقه طول می‌کشید تا ارتباط مردم با سامانه برقرار شود، اما در حال حاضر این انتظار به یک دقیقه رسیده است؛ سامانه ۱۲۴ یک سیستم یکپارچه است، تماس‌ها توسط پاسخگو ثبت و نرم افزار وارد سامانه سیمبا شده و بازرسی صورت می‌گیرد و همچنین شکایت‌ها به صورت مستقیم به سازمان تغزیرات ارسال می‌شود.

وی گفت: از هفته آینده در نظر داریم تا برگه‌های نظارت مردمی را در ورودی‌های مغازه‌ها درج کنیم، این برگه‌ها بارکد دوبعدی و شناسه کسب و کار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و یا حتی برای ثبت میزان رضایتمندی شان از آن واحد صنفی نظرشان را با نرم افزار موبایلی؛ صمت من به صورت خودکار گزارش دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در این روش وضعیت و رتبه واحد صنفی به مردم نمایش داده می‌شود گفت: اگر قبلا آن واحد صنفی تخلف کرده باشد گزارش آن نمایش داده می‌شود که این یک خود کنترلی برای فروشگاه‌ها و اصناف ایجاد می‌کند در واقع با این روش نظارت‌ها گسترده‌تر می‌شود.

فاطمی امین با اشاره به آزادسازی واردات خودرو گفت: ما هیچ انحصاری نداریم و به دنبال آن هستیم تا خودروهای اقتصادی وارد کشور شود.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha