۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
پرفروش ترین مودم های ADSL سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱

پرفروش ترین مودم های ADSL سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱

برای آن‌که بخواهید به اینترنت پُرسرعت متصل شوید، لزوماً نیازی به خرید مودم‌های گران‌قیمت و با قابلیت‌های زیاد نیست.

به گزارش بازار، برای آن‌که بخواهید به اینترنت پُرسرعت متصل شوید، لزوماً نیازی به خرید مودم‌های گران‌قیمت و با قابلیت‌های زیاد نیست. شما می‌توانید حتی با خرید مودم ارزان خانگی و اداری، از اینترنت پُرسرعت در خانه و محل کار خود استفاده کنید. انواع مودم‌های خانگی را می‌توان حتی در دفاتر کوچک اداری نیز استفاده کرد.

آشنایی با مودم و کاربردهای آن

مودم (Modulator/Demodulator) یک دستگاه پیشرفته سخت‌افزاری است که سیگنال‌های دیجیتال را به آنالوگ و آنالوگ را به دیجیتال تبدیل می‌کند و در طی این فرایند، امکان دسترسی دستگاه‌ها را به اینترنت فراهم می‌سازد. در حقیقت، سیستم تلفن‌ها آنالوگ هستند، در حالی که سیستم کامپیوترها دیجیتال به حساب می‌آیند. مودم‌ها وظیفه دارند تا سیگنال‌های دیجیتال کامپیوترها را به سیگنال‌های آنالوگ تلفن‌ها منتقل کنند.

این دستگاه‌ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر سرعت و پهنای باند با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. به‌طور کلی، رایج‌ترین و پرفروش ترین مودم در بازار عبارت‌اند از:

– ADSL

– VDSL

– LTE

مودم ADSL از پر فروش ترین مودم ها در ایران به شمار می‌رود که از طریق پورت وصل‌شده به تلفن، با سرویس اینترنت ارتباط می‌گیرد. در کنار این مودم، سری VDSL ها نیز با پهنای باند گسترده و سرعت اتصال بالا در حال سبقت‌گرفتن از سایر مودم‌ها هستند. علاوه بر این دستگاه‌ها، با سری LTE روبه‌رو هستیم که به‌صورت بی‌سیم و با پوشش‌دهی وسیع، امکان اتصال به اینترنت را بر پایه سرویس‌ موبایل فراهم می‌کنند.

خرید انواع مودم adsl، خرید مودم tp-link، خرید مودم دی لینک و خرید مودم سیم کارتی و همراه از فروشگاه اینترنتی راف نت : rafnet.ir

پرفروش‌ترین مودم‌های ADSL

خرید مودم‌ adsl به دلیل انعطاف‌پذیری، سرعت بالا و پهنای باند وسیع بسیار رایج است و این دستگاه‌ها در صدر محبوب‌ترین مودم‌ها قرار دارند. اکنون قصد داریم به بررسی چهار مدل از پر فروش ترین مودم adsl بپردازیم:

۱) مودم روتر ADSL۲ Plus بی‌سیم یوتل مدل A۱۵۴

مودم ADSL از برند ایرانی یوتل می‌تواند تا ۲ مگابایت در ثانیه برای آپلود و تا ۲۴ مگابایت در ثانیه جهت دانلود با اینترنت ارتباط برقرار کند. این مودم که برای سازمان‌ها و مصارف خانگی بسیار مناسب است، چهار پورت اترنت RJ-۴۵ و یک درگاه تلفن دارد. علاوه براین، این دستگاه از سرعت انتقال داده ۱۵۰ مگابایت در ثانیه پشتیبانی می‌کند و دارای کلید WPS و WPA/WPA۲ جهت فراهم‌کردن بستری ایمن برای کاربران است.

۲) مودم روتر ADSL۲ Plus بی‌سیم N۳۰۰ تی‌پی‌لینک مدل TD-W۸۹۶۱N_V۱

این مودم روترها دارای نمایشگر LED هستند تا وضعیت خاموش و روشن شدن دستگاه، اتصال به اینترنت و وضعیت شبکه بی‌سیم (WLAN) را نشان دهند. علاوه بر این، قابلیت پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های Windows ۸, Windows ۷, Windows Vista, Windows XP, Windows ۹۸SE, Windows NT را دارند. همچنین این مودم از سرعت ۳۰۰ مگابایت در ثانیه برای انتقال داده‌ها پشتیبانی می‌کند و به همین علت از پر فروش ترین مودم ها در ایران به شمار می‌رود.

راف نت با ارائه لیست قیمت خرید فروش مودم روتر وایرلس تی پی لینک سعی دارد بهترین قیمت مودم وای فای، بهترین قیمت مودم تی پی لینک را ارائه دهد تا یک مودم ارزان و خوب برای خانه، فروشگاه، دفتر، اداره و ساختمان خود تهیه کنید.

۳) مودم روتر بی‌سیم +ADSL۲ دی‌لینک DSL-۲۷۳۰U

پرفروش ترین مودم های ADSL سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱

این مودم از سیستم امنیتی بالا با رمزگذاری WPA/WPA۲ و کیفیت خدمات (QoS) برخوردار است. از طرفی، امکان ساپورت فرکانس ۲.۴ الی ۲.۴۸ گیگاهرتزی را دارد و دارای سرعت اینترنت حداکثری برابر با ۳۰۰mbps است. امکانات فوق‌العاده در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه این مودم را در زمره پرفروش ترین مودم adsl قرار می‌دهد.

۴) مودم روتر ADSL۲ Plus بی‌سیم N۳۰۰ دی‌لینک مدل DSL-۲۷۴۰U

این مودم چهار پورت اترنت دارد و از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتزی پشتیبانی می‌کند. از نقاط قوت این مودم می‌توان به این مورد اشاره کرد که قابلیت ساپورت استاندارد وایرلس ۸۰۲٫۱۱ n را دارد و سرعت دانلود آن، حداکثر ۲۴ مگابایت بر ثانیه است. این مدل شباهت‌های بسیاری با مدل U۲۷۵۰ دارد و تنها تفاوت آن، این است که از پورت USB پشتیبانی نمی‌کند.

۵) مودم روتر ADSL۲ Plus بی‌سیم N۳۰۰ دی‌لینک مدل DSL-۲۷۵۰U

DSL-۲۷۵۰U یک مودم ADSL همه کاره است که عملکرد بی‌نظیری برای خانه یا یک دفتر اداری کوچک دارد. با ADSL۲/۲+ یکپارچه این محصول، سرعت پشتیبانی شده توسط آن تا ۲۴ مگابیت بر ثانیه می‌رسد و همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند حفاظت فایروال، QoS یا همان کیفیت سرویس، وایرلس ۸۰۲.۱۱n و ۴ پورت سوییچ اترنت است. این مودم دی لینک DSL-۲۷۵۰U تمام عملکردهایی را که کاربر نیاز دارد تا به اینترنت با سرعت بالا دست پیدا کند، داراست.

کلام پایانی

امروزه در بیشتر خانه‌های ایرانی می‌توانید از سری از اینترنت پُرسرعت را در گوشی تلفن همراه یا کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ببینید. اینترنت پرسرعت ADSL و ADSL۲+چند سالی است که وارد ادارات، آموزشگاه‌ها و خانه‌های ایرانی شده است. شما می‌توانید با خرید مودم بی‌سیم یا با سیم D-Link از اینترنت پرسرعت استفاده کنید. بسته به نیاز خود می‌توانید به خرید مودم یا روتر فکر کنید. مودم و روتر D-Link با توجه به سابقه و شناخته شده بودن برند دی لینک گزینه مناسبی برای شماست. بسیاری تمایل به خرید مودم سیمکارتی و خرید مودم همراه دارند و بسیاری دیگر از شبکه‌های وایرلس خانگی استفاده می‌کنند. سری adsl، vdsl وLTE از برترین اینترنت‌ها و پر فروش ترین مودم ها در ایران به شمار می‌روند. برای خرید هر یک از این مودم‌ها باید به قیمت، شرکت تولیدکننده، محدوده پوشش‌دهی و قدرت آنتن‌دهی، میزان استفاده، سرعت دانلود و دیگر قابلیت‌های فنی آن‌ها توجه کرد.

کد خبر: ۱۵۱٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha