۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷
قرارداد ساخت ۴ دستگاه نفتکش از ایزوایکو به زودی نهایی می شود| «شیوا»: به صدرا می رویم

قرارداد ساخت ۴ دستگاه نفتکش از ایزوایکو به زودی نهایی می شود| «شیوا»: به صدرا می رویم

مدیرعامل شرکت ملی نفت کش از نهایی شدن قرارداد ساخت ۴ نفتکش با ایزوایکو(مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران) خبر داد و گفت: برای بررسی ظرفیت و توانایی صدرا امروز پنج شنبه به این شرکت می رویم.

بازار؛ گروه آب و انرژی: شرکت های داخلی مدعی اند که مسئولین دولتی حاضر به اعتماد به تولیدات ملی نیستند. همین چند روز پیش بود که علی زارعی مدیرعامل صدرا گفت که کارفرمای خارجی به ما اعتماد می کند اما کارفرمای ایرانی نه. برخی از کارفرمایان در حالی ساخت و تعمیرات شناورهایی را که به دیگر کشورها واگذار می‌کنند که خارجی ها برای ساخت ۴ فروند نفتکش با ما قرارداد منعقد کرده اند. اما مسئولین شرکت ملی نفتکش چنین ادعایی را قبول ندارند.

حسین شیوا مدیرعامل شرکت ملی نفت کش درباره خرید تجهیزات از سازندگان داخلی در مکالمه ای درگوشی وقتی عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از او پرسید که چه تعداد قرارداد ساخت با داخل دارید، گفت: قرارداد ساخت ۴ نفتکش با ایزایکو در حال تنظیم شدن است و به زودی نهایی می شود. ضمن اینکه برای بررسی توانایی و ظرفیت پنج نشبه این هفته به شرکت صدرا می رویم.

گفتنی است مدیرعامل ایزوایکو(مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران) اسفند سال گذشته گفته بود که این توافق برای ساخت چندین کشتی افراماکس ۲۵۰ متری با ظرفیت ۷۰۰ هزار بشکه است که دانش آن به طور کامل در داخل کشور بومی شده و سابقه ساخت این کشتی‌ها در داخل کشور نیز وجود دارد.

کد خبر: ۱۵۱٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha