۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
قیمت‌ها در آشفته‌بازار کنونی سلیقه‌ای تعیین می‌شود
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

قیمت‌ها در آشفته‌بازار کنونی سلیقه‌ای تعیین می‌شود

میرمحمدی، نماینده مردم تفت در مجلس با بیان اینکه قیمت‌ها در آشفته‌بازار کنونی سلیقه‌ای تعیین می‌شود، گفت: نظارت بر بازار یکی از ضرورت‌ها است.

به گزارش بازار، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل واریز یارانه افرادی که پیش از این واریز نشده بود، گفت: در این آشفته‌بازار قیمت‌ها سلیقه‌ای تعیین می‌شود بنابراین نظارت بر بازار یکی از ضرورت‌ها است تا سودجویان نتوانند از این وضعیت با گرانفروشی و احتکار سوء استفاده کنند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق مردم گرانفروشی نیست، افزود: دولت می‌تواند از ظرفیت بسیج مردمی و مجامع صنفی کمک بگیرد. همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر امور اقتصادی و دارایی باید هر چه سریعتر زیرساخت‌های مربوط به کالابرگ الکترونیکی و موضوع بیمه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه افراد مختلفی در طیف دهک دهم قرار گرفته‌اند و ممکن است این دهک شامل حقوق‌بگیران دولتی و خصوصی شود، اضافه کرد: نوع دهک‌بندی‌ها موجب دلزدگی بخشی از مردم شده است. مردم گلایه‌مندند که چرا در دهک دهم قرار گرفته‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: عدم نظارت موجب افسارگسیختگی قیمت‌ها شده است، از رئیس جمهور و وزرا می‌خواهم که به موضوع روغن ورود کنند.

کد خبر: ۱۵۱٬۳۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha