۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
ضرورت برنامه‌ریزی دقیق روابط عمومی‌ها برای انتقال مطالبات مردم به مدیران
وزیر نیرو عنوان کرد

ضرورت برنامه‌ریزی دقیق روابط عمومی‌ها برای انتقال مطالبات مردم به مدیران

محرابیان، وزیر نیرو با صدور پیامی به مناسبت ٢٧ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش بازار، متن کامل پیام علی‌اکبر محرابیان به شرح زیر است:

‌فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز «روابط عمومی و ارتباطات» فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک به مجموعه همکاران روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، ماموریت و رسالت مهم این حوزه مورد تاکید قرار گیرد.

رجای واثق دارم در سنگر مهم جهاد تبیین عملکرد صنعت آب و برق، بتوانید با تلاشی موثر، علمی و متعهدانه تصویرگر تلاش خدمتگزاران مردم در این عرصه مهم باشید و به عنوان پلی میان مدیران صنعت آب و برق کشور و مردم، نقشی پررنگ تر از قبل ایفا کنید.

مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور در این مقطع حساس و تاریخی باید با برنامه ریزی دقیق، علمی و هنرمندانه ضمن انتقال به‌موقع و دلسوزانه مطالبات مردم به مدیران و انعکاس خدمات دولت به صورت شفاف و صادقانه برای مردم، در مدیریت مصرف آب و برق که مهم‌ترین ماموریت این حوزه است، کوشا باشند.

اینجانب اعتقاد راسخ دارم در فضای کنونی که جنگ رسانه‌ای در عرصه ارتباطات اجتماعی نقشی تعیین کننده دارد، تلاش هنرمندانه و متعهدانه برای انعکاس درست، دقیق و به موقع فعالیت‌های فنی و مهندسی صورت گرفته در مسیر خدمت به مردم، آثاری قوی‌تر از این فعالیت‌ها دارد و بر این اساس وظایف همکاران روابط عمومی در این عرصه و در این مقطع حساس بسیار سنگین و تعیین کننده است.

از درگاه خداوند متعال برای همه برادران و خواهران ارجمند که باید آینه‌دار صنعت مهم آب و برق کشور باشند، آرزوی توفیق روز افزون دارم.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha