۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
فعالیت واحدهای تولیدی استان سمنان در شرایط کرونایی متوقف نشد
معاون سیاسی استاندار سمنان:

فعالیت واحدهای تولیدی استان سمنان در شرایط کرونایی متوقف نشد

سمنان – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به شیوع کرونا گفت: فعالیت واحدهای تولیدی استان در شرایط کرونایی متوقف نشد.

حبیب‌الله خجسته پور در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه با شیوع کرونا فعالیت واحدهای تولیدی استان سمنان در شرایط کرونایی متوقف نشده است، اظهار داشت: حفظ تولید و اشتغال موجود و سلامت کارگران واحدهای تولیدی در استان سمنان مهم‌ترین دغدغه دولت است.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ هزار میلیارد تومان اعتبار از سوی دولت به‌عنوان تسهیلات برای خانوارها و بنگاه‌های اقتصادی اختصاص‌یافته است، بیان کرد: ۴۹ هزار میلیارد تومان از این اعتبار برای واحدهای تولیدی که در جریان شیوع کرونا دچار خسارت شدند اختصاص می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه حفظ اشتغال موجود شرط لازم برای دریافت تسهیلات واحدهای تولیدی در استان است، تصریح کرد: بر این اساس واحدهای تولیدی که در زمان بحران شیوع کرونا کارگران را اخراج و یا تعدیل نیرو کردند از این تسهیلات بهره‌مند نمی‌شوند.

خجسته پور در ادامه با اشاره به ازسرگیری فعالیت واحدهای تولیدی در روزهای گذشته بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی به‌عنوان یک ضرورت باید در دستور کار کارگران و کارفرمایان قرار گیرد.

وی افزود: چنانچه واحد تولیدی نسبت به رعایت نکات بهداشتی اقدامات لازم را انجام ندهد مطابق با قانون با افراد متخلفی که سلامت مردم را به خطر اندازند برخورد می‌شود.

کد خبر: ۱۵٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha