۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
توسعه خانواده هایما در بازار خودرویی کشور|مرسدس بنز به دنبال همکاری با ایران خودرو است؟
ابی پوشان جاده مخصوص رونمایی کردند

توسعه خانواده هایما در بازار خودرویی کشور|مرسدس بنز به دنبال همکاری با ایران خودرو است؟

گروه صنعتی ایران خودرو روز گذشته با حضور نبوی رئیس سازمان ایدرو از هایما ۸ اس و ایکس۷ به عنوان دو محصول جدید رونمایی کرد.

بازار؛ گروه خودرو: روز گذشته در چهارمین نمایشگاه خودرویی تهران، آبی پوشان جاده مخصوص با دو محصول جدید کاور شده حضور داشتند. اما آنچه که بیشتر در غرفه گروه صنعتی ایران خودرو بیش از هر چیزی خود نمایی می کرد، محصولات مرسدس بنز بود، شرکت ستاره ایران زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو است که نمایندگی مرسدس بنز در ایران را سالیان پیش عهده دار بود. مسئولان ایران خودرو شنیده ها در خصوص بازگشت مرسدس بنز به کشور احتمال مذاکره گروه صنعتی ایران خودرو با آن ها را رد کردند.

با ورود علی نبوی، رئیس سازمان ایدرو به نمایشگاه، غرفه گروه صنعتی ایران خودرو از دو محصول کاور شده خود که همان هایما ۸ اس و ایکس۷ بودند، رونمایی کردند. هرچند که در ماه های گذشته تصاویری از فضای داخلی ایران خودرو منتشر شده بود که حضور دو خودرو مذکور را تایید می کرد. هایما ۸ اس می تواند در دسته کراس اوورهای فول سایز و ایکس ۷ در کراس اوورهای سایز کوچک برای رقابت با هموطنان چینی خود در بازار حضور یابند.

گفتنی است که تاکنون مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از غرفه این خودروساز در چهارمین نمایشگاه خودرویی تهران بازدید نکرده است، ظاهرا مدیران خودروسازی ها نیز به تبع از وزیر صمت از حضور امتناع دارند.

کد خبر: ۱۵۱٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha