۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
آموزش خرید ارز پولکادات + نکات مهم و آینده پولکادات

آموزش خرید ارز پولکادات + نکات مهم و آینده پولکادات

پولکادات که با نماد dot نیز نمایش داده میشود در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و درپائیز ۱۴۰۰ به بالاترین قیمت خود که معادل ۵۵ دلار بود دست یافت.

پولکادات چیست؟

پولکادات که با نماد dot نیز نمایش داده میشود در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و درپائیز ۱۴۰۰ به بالاترین قیمت خود که معادل ۵۵ دلار بود دست یافت. ارز پولکادات در حال حاضر در رتبه ۸ بازار ارز دیجیتال قرار داشته و حجم معاملات روزانه پولکادات ۱.۹۴ میلیارد دلار است. صرافی بایننس که یکی از معتبر ترین صرافی ارزدیجیتال است بیشترین حجم معاملات روزانه پولکادات را دارد.

ارز دیجیتال پولکادات یک بلاکچین جدید است که کار اصلی آن متصل کردن بلاکچین های مختلف می باشد و تمرکز اصلی آن بر روی امنیت انتقال ارز و حفظ امنیت بلاک های شبکه است. ارز دیجیتال پولکادات توسط بنیاد web۳ اداره میشود؛ این بنیاد سعی دارد یک وب غیرمتمرکز ایجاد کند.

بنیانگذاران پولکادات

روبرت هابرمایر:

روبرت هابرمایر یکی از همکاران Thiel و بنیانگذار پولکادات است. او دارای سابقه تحقیق و توسعه در زمینه بلاکچین، سیستم های توزیع شده و رمزنگاری بوده و از اعضای قدیمی انجمن Rust می باشد. وی بر استفاده از ویژگی های زبان برنامه نویسی برای ایجاد راه حل های موازی و کارآمد تمرکز کرده است.

دکتر گاوین وود :

گاوین وود به عنوان بنیانگذار و CTO اتریوم، ایجاد فناوری بلاک چین را آغاز کرد. او اجزای اساسی صنعت بلاکچین را از جمله Solidity، Proof-of-Authority consensus، Parity و Whisper ابداع کرد.

گاوین در Parity، نوآوری Substrate و Polkadot را رهبری می کند.

پیتر چابان :

پیترمدیرفناوری بنیاد Web۳ است، جایی که او درحمایت از توسعه نسل بعدی فناوری های توزیع شده کار می کند. او مدرک کارشناسی ارشد مهندسی خود را در دانشگاه آکسفورد گرفت و دررشته مهندسی علوم مطالعه کرد.

او در صنایع دفاعی، مالی و تجزیه و تحلیل داده ها، در شبکه ها، توزیع پایگاه های دانش، مدل های قیمت گذاری کمی، یادگیری ماشین و توسعه تجارت کار کرده است.

توکن دات DOT چیست؟

DOT نماد شبکه Polkadot است و کوچکترین واحد در یک شبکه پولکادات ( Substrate، Kusama و...) پلانک اند.

می توانید پلانک را با Satoshi یا Wei مقایسه کنید، در حالی که DOT شبیه بیت کوین یا یک اتر است. توکن های Kusama (KSM) برابر با ۱e۱۲ پلانک و Polkadot mainnet DOT برابر با ۱ e۱۰ Planck است.

توجه: قبلا DOT برابر با ۱e۱۲ پلانک، درست مانند Kusama، نامگذاری شده بود. اما این مبلغ منسوخ شده است DOT و قدیمی نامیده میشود.

کاربردهای پولکادات چیست؟

DOT دارای سه عملکرد کلیدی در Polkadot است:

  1. برای مدیریت شبکه
  2. برای عملکرد شبکه مشارکت
  3. برای اتصال یک زنجیره به Polkadot به عنوان یک پاراچین

آمورش خرید ارز پولکادات + نکات مهم و آینده پولکادات

اهداف قیمتی پولکادات

پولکادات در زمانه عرضه خود در صرافی بایننس با قیمت ۲ دلار آغاز به کار کرد و با مرور زمان دچار نوسانات زیادی شد. قیمت پولکادات طی دو هفته پس از لیست شدن در بایننس به ۷ دلار رشید و با اصلاح کمی مواجه شد و تا ۳.۵ دلار کاهش یافت. پس از گذشت ۱۶ هفته رنج قیمتی رشد پولکادات آغاز شدو طی چند هفته با شکوفایی بازار کریپتو به سقف تاریخی ۵۰ دلار دست یافت و با اصلاح بازار تا ۱۰ دلار اصلاح کرد که به نسبت اصلاح زیادی بود. اکنون با از سر گیری روند صعودی خود توانست سقف جدیدی در قیمت ۵۵ دلار برای خود به ثبت برساند که جای رشد قیمتی بیشتر نیز از آن انتظار میرود. اهداف پولکادات برای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به شرح زیر می باشد.

کوتاه مدت :۷۰ دلار

میان مدت:۱۰۰ دلار

بلند مدت: ۲۰۰تا ۲۵۰ دلار

کیف پول های پولکادات :

دات را شما میتوانید بر روی کیف پول های مختلف و زیادی ذخیره سازی کنید. کیف پول های معروفی در جهان همچون تراست ولت، متاسک و کیف پول های سخت افزاری همچون لجر و ترزور از این ارز پشتیبانی میکنند.

در ادامه میخواهیم به بررسی و معرفی کیف پول های ارز دات بپردازیم:

انواع کیف پول های دات :

ارزدیجیتال پولکادات با اینکه مدت زیادی نیست که پابه عرصه کریپتوکارنسی گذاشته است ولی کیف پول های متعددی وجود دارد که آن پشتیبانی می کند؛ مهمترین چیزی که باید قبل از انتخاب مکان نگهداری پولکادات خود بدانید این است که باید از امنیت و ایمنی بالایی برخوردار باشد.

محبوب ترین کیف پول های نرم افزاری برای نگهداری ارز دات، تراست ولت و متامسک می باشد که شما میتوانید از این کیف پول ها در سیستم عامل های مختلفی از جمله آندروید، آی او اس و ویندوز استفاده نمائید.

و بهترین کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری لجر و تزور می باشند که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کدام صرافی ها از ارز وان دات پپشتیبانی می کنند؟

شما برای خرید ارز دات میتوانید از ۳ روش اقدام کنید:

  1. خرید ارز پولکادات با کارت بانکی
  2. خرید ارز پولکادات با تتر از صرافی های متمرکز
  3. خرید ارز پولکادات با تتر از صرافی های غیرمتمرکز

خب طبیعتا روش اول بسیار روش راحتر و ایمن تری برای خرید پولکادات می باشد. از این رو پیشنهاد ما استفاده از صرافی " پی ام ایکس چنج " می باشد که یکی از امن ترین و بهترین صرافی های حوزه ارزهای دیجیتال در ایران می باشد.

این صرافی تمام اتوماتیک می باشد یعنی تنها فقط کافیست وارد این صرافی به آدرس pmxchange.co شوید و در صفحه اصلی از قسمت خرید و فروش ارز های دیجیتال ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی پولکادات بگذارید و به مرحله بعد بروید.

در مرحله بعد با استفاده از اطلاعات هویتی خود میتوانید احراز هوییت کنید و اقدام به خرید ارز هارمونی وان از طریق درگاه معتبر شاپرک نمائید.

در روش دوم و سوم شما میتوانید با استفاده از صرافی های متمرکزی همچون بایننس و کوکوین و صرافی های غیرمتمرکز از جمله پنکیک سواپ و یونی سواپ اقدام به خرید ارز دیجیتال هارمونی وان نمایید اما توجه داشته باشید برای استفاده از این صرافی ها نیاز به ارز تتر دارید که برای تهیه میتوانید از صرافی پی ام ایکس چنج خریداری نمائید.

پولکادات برای خرید خوب است؟

در مجموع باید ارز پولکادات یک ارز بسیار قدرتمند و با برنامه ریزی می باشد که نکات مثبت آن میتوان به داشتن تیم توسعه دهنده قدرتمند، وایت پیپر و رود مپ ی قوی و از همه مهمتر ایده ایی جدید آن اشاره کرد. قطعا پولکادات میتوانید در آینده حریف بسیار قدرتمندی برای اتریوم شود و دیگر این کف های قیمتی را نخواهد دید.

آمورش خرید ارز پولکادات + نکات مهم و آینده پولکادات

بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال و ارز پولکادات ما صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” pmxchange.co را به شما معرفی میکنیم که دارای ویژگی هایی از جمله :

  • سریع ترین صرافی خرید ارزدیجیتال در ایران
  • احراز هویت اتوماتیک
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی از پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
  • پشتیبانی بیش از ۱۰۰۰ ارز دیجیتال
  • واریز وجه ریالی بصورت پایا و کارت به کارت
  • خرید و فروش بدون کارمزد
  • بهترین نرخ در ایران

کد خبر: ۱۵۱٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha