۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
تشکیل کمیته صنایع دانش بنیان در همدان| برندهای همدانی معرفی می شوند
رئیس سازمان صمت همدان اعلام کرد:

تشکیل کمیته صنایع دانش بنیان در همدان| برندهای همدانی معرفی می شوند

همدان - شانیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تشکیل کمیته صنایع دانش بنیان در همدان خبر داد و گفت: «بهنام» برندهای همدانی را معرفی می کند.

احمد شانیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامیده شده است، افزود: تشکیل کمیته صنایع دانش بنیان یکی از اقدامات انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور پلتفروم «صنعت، دانشگاه و پارک علم و فناوری» ایجاد شده، به برگزاری نمایشگاه صنایع دانش بنیان اشاره کرد و در زمینه اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان گفت: یکی‌از موضوعات مهم تشکیل کمیته پیشرفت توسعه صنعت و بازرگانی بوده است.

وی اضافه کرد: سند آمایش استان همدان تدوین و نهایی شده و این سند تا سال ۱۴۰۴ در نظر گرفته شده است.

شانیان با بیان اینکه در سند آمایش استان مناطق و ناحیه‌های مختلف دیده شده و براساس ظرفیت‌ها سند آماده شده است، اضافه کرد: جشنواره «ایده‌های نو با رویکرد دانش بنیان» را در برنامه داریم و برگزاری این جشنواره قابلیت کشوری شدن دارد و پیشنهاد شده استان دبیرخانه جشنواره «ایده نو» باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در ادامه در خصوص برند سازی با اشاره به اینکه برای برند سازی و فضای برند سازی باید زیر ساخت‌هایی را مهیا کرد، ادامه داد: بیشتر بخش خصوصی درگیر موضوع برند سازی است.

وی با اشاره به اینکه در راستای معرفی برندهای همدان یک اقدام تسهیلگری انجام شد، افزود: تفاهمنانه ای با شهرداری با نام «بهنام» انجام شد تا برندهای همدانی معرفی شوند و حداقل همدانی‌ها برندهای همدان را بشناسند و فضا و بستر سازی برای برندهای استان ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۵۱٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha