۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
قیمت هر عدد نان فانتزی در همدان بین ۳۵۰۰ تا ۳۷۰۰ تومان خواهد بود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قیمت هر عدد نان فانتزی در همدان بین ۳۵۰۰ تا ۳۷۰۰ تومان خواهد بود

همدان- بید آبادی، معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: قیمت هر عدد نان فانتزی در همدان بین سه هزار و ۵۰۰ تا سه هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود و چهارشنبه هفته جاری قیمت نهایی مشخص می شود.

مرتضی بید آبادی در گفتگو با خبرنگار بازار درخصوص نرخ گذاری نان فانتزی و گوشت قرمز در همدان با اشاره به اینکه در زمینه نرخ گذاری‌ها فرایندهای مختلفی وجود دارد، اظهار کرد: سه گروه کالایی اصلی داریم که ۲۰ اتحادیه را در بر می‌گیرد ضمن اینکه نرخ گذاری در کمیته استان باید بررسی و تصویب شود.

وی در رابطه با نرخ گذاری نان فانتزی به دلیل آزاد سازی قیمت آرد عنوان کرد: چهارشنبه همین هفته جلسه کمیسیون نظارت استان همدان برگزار شد و پیشنهاد برای قیمت هر عدد نان فانتزی مبلغ ۳۵۰۰ تا ۳۷۰۰ اعلام شد که دست تصویب است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه قیمت گذاری ۵۰ قلم کالای اساسی در اختیار ستاد تنظیم بازار است، افزود: قیمت شیر و گوشت به اتحادیه‌ها اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تولید گوشت قرمز نهاده قابل توجهی به دامپروری‌ها داده نمی‌شد، اضافه کرد: به دامپروری‌ها پنج درصد نهاده داده می‌شد و بعد از آزاد سازی، قیمت گوشت قرمز پنج درصد افزایش داشته است.

بید آبادی قیمت گوشت گوسفندی را کیلویی ۲۱۰ هزار تومان و قیمت گوشت گوساله را کیلویی ۲۰۵ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت پیشنهادی برای نان فانتزی هم ۳۷۰۰ تومان است و قیمت این کالا در اکثر استان ها بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۶۱ واحد پخت نان فانتزی در استان همدان وجود دارد، گفت: ۱۸ واحد پیش از آزاد سازی سهمیه آرد تحویل گرفتند و نان فانتزی تولیدی را به قیمت قبل عرضه می‌کنند اما بقیه واحدها نان فانتزی را به قیمت جدید عرضه می‌کنند.

کد خبر: ۱۵۱٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha