۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
افتتاح ۳ پروژه زیرساخت گردشگری در آذربایجان شرقی
مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی خبر داد

افتتاح ۳ پروژه زیرساخت گردشگری در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از افتتاح ۳ پروژه زیرساخت گردشگری شهرستان ملکان آذربایجان شرقی تا پایان سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر امروز دوشنبه احمد حمزه‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با محمدباقر خانی فرماندار شهرستان ملکان در راستای بررسی پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان، دیدار و گفت و گو کرد.

احمد حمزه‌زاده در این دیدار با اشاره اهم اقدامات انجام گرفته در توسعه ظرفیت های گردشگری شهرستان ملکان، ادامه داد: طی سال‌های اخیر اقدامات شایسته ای در راستای حفاظت از مواریث تاریخی و همچنین تقویت زیرساخت های ملکان توسط این اداره کل انجام گرفته که طی سال جاری شاهد بهره‌برداری از ۳ پروژه زیرساخت گردشگری از مجموعه پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان خواهیم بود.

او ادامه داد: طی سال جاری مرکز اطلاع رسانی گردشگری، کمپ گردشگری علی بولاغی و استراحتگاه قبله بولاغی شهرستان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در خاتمه به تداوم اجرای عملیات حفاظتی مجموعه تاریخی قلعه بختک لیلان، اشاره کرد و گفت: همچنین در پروژه های مرمتی شهرستان ملکان طی سال جاری اتمام پل تاریخی لیلان و تکمیل مرمت پل قلی‌کندی در دستور کار قرار گرفته است.

محمدباقر خانی، فرماندار ملکان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه مرمت و زیرساخت‌های گردشگری توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تداوم این روند را در سال جاری خواستار شد.

کد خبر: ۱۵٬۱۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha