۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
 ۴۱ درصد اعتبارات عمرانی مازندران تخصیص یافت
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۴۱ درصد اعتبارات عمرانی مازندران تخصیص یافت

چالوس - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تاکنون ۴۱ درصد اعتبارات مصوب عمرانی سال ۹۸ در استان تخصیص یافته است.

مفید غلامی درحاشیه بازدید از پروژه های عمرانی نوشهر و چالوس در گفتگو با خبرنگار بازار اعتبارات استانی سال ۹۸ را بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: همچنین ۱۶ هزار و ۴۷۷ میلیارد ریال نیز اعتبارات عمرانی ویژه سال ۹۸ بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۶ درصد اعتبارات عمرانی و ۴۱ درصد اعتبارات استانی تخصیص یافته است با اشاره به سال جهش تولید ، تکمیل پروژه های نیمه کاره و پروژه های اقتصادی و عمرانی و زیرساختی را از مهمترین اولویت ها بیان کرد.

غلامی تکمیل پروزه نیروگاه زباله سوز را در نوشهر از جمله نیازها و اولویت در استان بیان کرد و گفت: امسال این نیروگاه که دارای بیش از ۲۰۰ تن ظرفیت است، راه اندازی خواهد شد وبه مدار تولید وارد میشود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه بودجه استان مازندرن از تخصیص بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای مقابله با کرونا در استان خبر داد و گفت: این اعتبار برای تکمیل پروژه های بهداشتی نیمه کاره و تامین اقلام در اختیار علوم پزشکی بابل و مازندران قرار گرفته است.

غلامی، ساخت پل ماشک، راه دسترسی بندر نوشهر را از دیگر پروژه های مورد نیاز در نوشهر وچالوس برشمرد و گفت: راه مرزن آباد - دزدبن نیز از دیگر اولویت ها مطرح شده است.

کد خبر: ۱۵٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha