۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
احتمال ریزش ۱۰ دلاری برای توکن AXS| صعود چشمگیر قیمت پس از اصلاح
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش ۱۰ دلاری برای توکن AXS| صعود چشمگیر قیمت پس از اصلاح

حرکت ضعیف قیمت توکن اکسی اینفینیتی در بازار، نشانگر احتمال ادامه روند نزولی برای این ارز دیجیتال پر طرفدار است.

به گزارش بازار، حرکت ضعیف قیمت توکن اکسی اینفینیتی در بازار، نشانگر احتمال ادامه روند نزولی برای این ارز دیجیتال پر طرفدار است. لذا معامله گران باید با توجه به این موضوع، یا از خرید این ارز اجتناب ورزیده و یا منتظر تایید تغییر روند قیمت آن در بازار کریپتو باشند.

توکن AXS این هفته را مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال با یک موج با سه کندل نزولی آغاز کرده که این روند همچنان در حال گسترش است. نمودار ۲ روزه قیمت اکسی شواهد نزولی را در چندین جبهه نشان می دهد. برای مثال، شیب روند نزولی به تدریج تندتر شده و گاوها هنوز کندل سبز بلند و قابل توجه برای مقابله با روند فعلی قیمت از خود نشان نداده اند.

قیمت توکن اکسی همچنین با استناد به داده های حاصل از ابزار اصلاح فیبوناچی در اطراف پایین‌ترین و بالاترین زمان، تلاقی نزولی بیشتری را فراهم کرده و سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در حال حاضر در ۱۰ دلار مشخص شده است.

از منظر کلان، قیمت توکن AXS می‌تواند بین ۱۰ تا ۴ دلار در سطح ۵۰% FIb قبل از رسیدن به بالاترین رکورد جدید این ارز کاهش یابد. اندیکاتور نولوم پروفایل نیز یک الگوی شیب ملایم را به نفع خرس ها در نمودار ۲ روزه نشان می دهد که در صورت ترکیب، به نظر می رسد قیمت AXS کاهش بیشتری خواهد داشت.

احتمال ریزش ۱۰ دلاری برای توکن AXS| صعود چشمگیر قیمت پس از اصلاح

با این حال، یک در نظر گرفتن بی اعتبار شدن احتمالی برای تعیین روند قیمت اکسی ضروری است. اگر این نکات فنی درست باشد، گاوها نباید بتوانند ۴۴ دلار را به عنوان مقاومت اصلی پیش رو رد کنند. اگر آنها ۴۴ دلار را رد کنند، قیمت AXS می تواند به ۸۰ دلار تغییر مسیر دهد و در نتیجه افزایش ۲۰۰ درصدی نسبت به قیمت این توکن AXS داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۰٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha