۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
 اطلاع‌رسانی از عادلانه سازی یارانه‌ها بهتر می‌شود| برای استانداران جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد
معاون رئیس جمهور در گفتگو با بازار:

اطلاع‌رسانی از عادلانه سازی یارانه‌ها بهتر می‌شود| برای استانداران جلسات پرسش و پاسخ برگزار شد

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: هیچ حقی از افراد در زمینه برنامه عادلانه سازی نظام پرداخت یارانه ها ضایع نخواهد شد.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به تعیین تکلیف جاماندگان از پرداخت یارانه گفت: برخی افراد که استحقاق دریافت یارانه را داشتند، متاسفانه در گام نخست مشمول پرداخت یارانه‌ها نشدند، از این رو دولت بلافاصله اعلام کرد که در این بخش جای نگرانی نیست.

وی با بیان اینکه دولت تعیین تکلیف جاماندگان از پرداخت یارانه را بررسی خواهد کرد، ادامه داد : این جاماندگان حتی نیاز به مراجعه حضوری به مراکز ذیربط ندارند لذا همین که در سامانه ای که بیان شده این مسئله را مطرح کنند این موضوع مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت و اصلاح خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرصت کافی در این بخش وجود دارد، ادامه داد: از این رو هیچ حقی از افراد ضایع نخواهد شد البته برخی فکر می‌کنند اگر این مسئله به تأخیر بیفتد کمک معیشتی به ما تعلق نخواهد گرفت که باید گفت این طور نیست.

حسینی ادامه داد : همچنین در این بخش شماره تلفنی هم اعلام شده که افراد می توانند مشکلات خودشان را از این طریق دنبال کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه روز به روز شرایط اطلاع رسانی از اجرای نظام عادلانه سازی پرداخت یارانه‌ها بهتر می‌شود، گفت: معمولا ابتدای این قبیل کارها و طرح ها مقداری مشکلات ایجاد می‌شود و مسئولین اجرایی در استان‌ها هم از برخی امور مطلع نیستند، از این رو مسئولین اجرایی در این بخش برای استانداران جلساتی را ترتیب داده اند و موضوعات در قالب پرسش و پاسخ ادامه دارد.

حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت قرار است یارانه ها را به چند درصد از مردم پرداخت کند، گفت: دولت تا دهک ۹ پرداخت یارانه خواهد داشت و تنها یک دهک یارانه دریافت نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: اوایل اجرای این طرح، حرف از پرداخت یارانه به ۹۰ درصد از مردم بوده است و با این حال پس از پرداخت نهایی باید ببینیم این افراد به چه تعداد می رسند.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید جعفرزاده خالدی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
      0 0
      خیلی مسخره است بمن که یک کارگر هستم با۴۵۰۰۰۰۰یارانه تعلق نمی گیره
    • مجید جعفرزاده خالدی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      0 0
      من یک کارگر هستم با ماهی ۴۵۰۰چرا نباید یارانه بگیرم