۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
گشت مشترک تنظیم بازار همدان نظارت خود بر نانوایی‌ها را تشدید کنند
استاندار همدان:

گشت مشترک تنظیم بازار همدان نظارت خود بر نانوایی‌ها را تشدید کنند

همدان - استاندار همدان گفت: گشت مشترکِ کارگروه تنظیم بازار استان همدان باید ضمن کنترل عمومی، نظارت خود بر نانوایی‌ها را تشدید کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان، گفت: طبق آخرین گزارش‌ها طی دو روز اخیر کشتار مرغ در استان همدان به میزان ۱۱۰ تُن و ۱۳۰ تُن صورت گرفته و به بازار استان تزریق شده است.

وی با بیان اینکه با تزریقی که در زمینه کالاهای اساسی به بازار انجام شده، قیمت آن‌ها متعادل و زمینه ثبات در بازار را فراهم می‌شود، گفت: استان همدان وضعیت مطلوبی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز و مواد غذایی مصرفی مردم دارد.

استاندار همدان با بیان اینکه به هیچ‌ وجه قیمت نان سنتی افزایش پیدا نخواهد کرد و اقدام دولت در این زمینه صرفاً در جهت ساماندهی و توزیع آرد است، افزود: فلسفه اقدام دولت برای اجرای طرح مردمی‌سازی اقتصاد و توزیع عادلانه یارانه‌ها، منطقی و در راستای عدالت‌محوری است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه یارانه‌ها برای افراد آسیب‌پذیر است و باید به آن‌ها تعلق گیرد، گفت: مردم نگران تامین کالاهای اساسی نباشند چراکه اقلام مورد نیاز به وفور در بازار موجود است.

وی بابیان اینکه تدابیری اندیشیده شده که روغن مصرفی و مورد نیاز مردم به هر میزان، به بازار تزریق خواهد شد من اینکه در راستای تامین مرغ بازار، یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه در استان در دو روز گذشته جوجه‌ریزی شده است، گفت: ذخایر شکر استان بالای ۱۰ هزار تُن است و یک‌هزار و ۲۵۲ تُن سهمیه دیگر نیز دریافت شده که به بازار تزریق خواهد شد.

استاندار همدان گفت: برای توزیع دو هزار و ۱۰۰ تُن برنج به بازار مجوزهای لازم دریافت شده که یک هزار تُن از آن هندی است و از سوی دیگر برنج تایلندی نیز، به مرور وارد استان و به بازار توزیع خواهد شد.

وی تاکید کرد: گشت مشترکِ کارگروه تنظیم بازار، ضمن کنترل عمومی، نظارت خود بر نانوایی‌ها را تشدید کنند.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha