۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸
همگرایی نهادهای اجرایی لازمه رونق گردشگری| نبود «حمایت های بانکی» چالش آفرین است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

همگرایی نهادهای اجرایی لازمه رونق گردشگری| نبود «حمایت های بانکی» چالش آفرین است

علی آبادکتول- تجری، مدیر هتل پارمیس علی آبادکتول با بیان این که همگرایی نهادهای اجرایی لازمه رونق گردشگری است، گفت: هتل سازان با چالش های مختلف از جمله دریافت تسهیلات از بانک های عامل روبرو هستند.

مهدی تجری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: پس از احداث کمربندی علی آباد مسافرانی که از تهران به استان گلستان آمده، مستقیم به آزادشهر رفته و مسافران استان خراسان، پس از عبور از کمربندی علی آباد به گرگان می روند.

مدیر هتل پارمیس علی آبادکتول افزود: این موضوع تاثیر مستقیمی بر تعداد گردشگران و مسافران داشته و تنها کسانی که پیش از این شهر علی آباد و هتل های آن را می شناسند به قصد اقامت وارد این شهرستان شده و از هتل های آن استفاده می کنند.

تجری ادامه داد: مجموعه پارمیس در ابتدای سال ۱۳۸۸ به بهره برداری رسید و ما از همان ابتدای کار با چالش های فراوانی روبرو شدیم.

وی افزود: اولین مانعی که در ابتدای کار ما وجود داشت عدم تخصیص تسهیلات کافی از بانک های عامل بود.

مدیر هتل پارمیس علی آبادکتول تصریح کرد: برآورد هزینه های ما برای شروع این پروژه سه میلیارد تومان بود که نصف این مبلغ باید از طریق بانک تزریق می شد اما این امر محقق نشد.

تجری گفت: علت عدم این تخصیص از جانب مدیر بانک مربوطه خالی بودن خزانه بانک عنوان شد که با توجه به شرایط موجود آن زمان دلیلی غیر منطقی محسوب می شد.

وی در خصوص معضلات موجود در حوزه تامین انرژی هتل پارمیس، افزود: خوشبختانه با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده، با معضل قطعی ناگهانی آب و برق مواجه نیستیم اما اتفاق بدی که در چند سال اخیر در این حوزه افتاد موجب شد تا ضرر بزرگی به مجموعه ما وارد شود.

تجری در رابطه با این اتفاق توضیح داد: مدیر وقت اداره آب شهرستان علی آبادکتول به دلیل تاخیر در پرداخت قبض آب هتل پارمیس در وسط یک روز کاری آب مجموعه را قطع کرد و کارکنان و مهمانان هتل با مشکلات زیادی روبرو شدند.

مدیر هتل پارمیس علی آبادکتول در انتها گفت: با توجه به اینکه گردشگری در استان گلستان و علی آبادکتول جزو اولویت های مسئولان است، چنین برخوردی با مجموعه های گردشگری دور از انتظار بوده و توقع همراهی بیشتری از مدیران داریم.

کد خبر: ۱۵۰٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha