۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹
کاهش مشعل‌سوزی در پارس جنوبی| بومی‌ سازی قطعات و تجهیزات کاربردی در مجتمع گازی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

کاهش مشعل‌سوزی در پارس جنوبی| بومی‌ سازی قطعات و تجهیزات کاربردی در مجتمع گازی

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی با اشاره به کاهش مشعل‌سوزی در پارس جنوبی از بومی‌سازی تجهیزات و قطعات کاربردی در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد.

احمد باهوش در حاشیه بازدید از پالایشگاه دوم پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و مدیران ارشد دولت بر ایجاد اشتغال پایدار از طریق توسعه مجموعه‌های دانش بنیان، مجتمع گازی عملا در این مسیر ورود کرده است.

وی افزود: توسعه پالایشگاه ها بر اساس دانش و علم و تخصص نیروهای داخلی و متعهد از اساسی‌ترین برنامه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: کاهش مشعل‌سوزی در پالایشگاه‌های پارس جنوبی از طریق طرح‌های اصلاحی در پارس یک و رفع پانچ‌های پارس ۲ در دستور کار بوده که در کمترین زمان ممکن محقق می‌شود.

باهوش یادآور شد: امسال مجموعه وزارت نفت برای تکمیل فاز ۱۴ پارس جنوبی بسیج شده و این مهم موجبات افزایش چشمگیر درآمد ارزی کشور نیز می‌شود.

وی از افزایش ۶۸ درصدی تولید اتان در مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد و گفت: این مهم با ابتکار و تخصص کارکنان پارس جنوبی محقق شده است.

باهوش اضافه کرد: بومی‌سازی قطعات و تجهیزات کاربردی پارس جنوبی از برنامه‌های سال جاری است و در یکسال اخیر چندین هزلر قطعه بومی‌سازی شده است.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha