۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
ضرورت تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم با اجرای خط انتقال آب از سد تالوار به همدان
فرماندار همدان اعلام کرد:

ضرورت تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم با اجرای خط انتقال آب از سد تالوار به همدان

همدان - فرماندار همدان گفت: تامین آب آشامیدنی مورد نیاز مردم با اجرای خط انتقال آب از سد تالوار به همدان و اجرای طرح نهضت ملی مسکن اولویت اصلی این شهرستان در سال جاری است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، محمد علی محمدی در شورای برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: استاندار همدان شبانه روز پیگیر اجرای طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان است و تاکنون در دو مرحله یک هزار میلیارد تومان به این طرح پرداخت شده و ۴۰۰ میلیارد ریال دیگر در مرحله تخصیص اعتبار است.

وی با بیان اینکه مردم نباید دغدغه تامین آب داشته باشند، افزود: طرح انتقال آب از سد تالوار به همدان از مصوبات سفر رهبری به استان همدان است که در هشت سال گذشته تعطیل شده بود اما استاندار همدان این طرح را در سه ماه گذشته به مرحله خوبی رسانده است.

فرماندار همدان ادامه داد: برخی با اظهار نظرهای غیر کارشناسانه و نادرست موجب انحراف در مسیر این پروژه و متوقف شدن آن شدند با این توصیف کوچکترین سنگ اندازی و اخلال در روند اجرای این طرح به طور حتم در راستای اهداف معاندان است.

محمدی با بیان اینکه در راستای اجرای نهضت ملی مسکن نیز کارهای خوبی انجام شده است، گفت: ۱۰۰ هکتار زمین برای این طرح در نظر گرفته شد که کار نقشه برداری و پیمایش در حال پایان بوده و هم اینک در حال طراحی است.

فرماندار همدان بیان کرد: برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن هم تنها به ۶۸۰ هکتار زمین الحاقی بسنده نشده بلکه چند نقطه از شهر از جمله دو سایت در شهرک شهید بهشتی، زمینی در بلوار فرودگاه با بررسی مشکل تراکم خاک و زمینی در شهرک شهید مدنی برای اجرای این طرح اختصاص یافت.

وی ادامه داد: همچنین در شهر قهاوند با ارائه زمین و مشارکت مردم طرح به خوبی در حال اجراست و تنها در ۲ شهر مریانج و جورقان مشکلاتی پیش رو است.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha