۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
افت ۸۰ درصدی خرید شیرینی در اصفهان | تغییر قیمت‌ها با افزایش قیمت آرد ارتباط ندارد
رئیس اتحادیه شیرینی فروشان اصفهان مطرح کرد؛

افت ۸۰ درصدی خرید شیرینی در اصفهان | تغییر قیمت‌ها با افزایش قیمت آرد ارتباط ندارد

اصفهان- رئیس اتحادیه شیرینی فروشان اصفهان از مشکلات وسیعی که برای صنف شیرینی فروشان ایجاد شده است ابراز نگرانی کرد.

حسن شریفی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با وجود تورم و گرانی و همچنین کرونایی که در طی دو سال گذشته جهان را درگیر خود کرده بود، صنف شیرینی فروشان اصفهان خسارات زیادی را متحمل شد و خرید شیرینی تا ۸۰ درصد افت کرد.

وی افزود: بحرانهایی مانند تحریم، بحث واردات گندم و روغن و فاصله ای که برای واردات ایجاد شد صنف شیرینی فروشان نیز همانند بسیاری از اصناف دیگر دچار مشکلات زیادی شدند.

افزایش قیمت آرد، شیرینی را گران نخواهد کرد
رئیس اتحادیه شیرینی فروشان اصفهان با اشاره به اینکه با وجود تغییر قیمت آرد تغییری در قیمت شیرینی اتفاق نمی افتد، ادامه داد: افزایش قیمت آرد، شیرینی را گران نخواهد کرد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

شریفی افزود: هر نوع افزایش هزینه‌های تولید شیرینی مربوط به شکر و روغن است، زیرا قیمت این دو کالا در چند وقت اخیر افزایش زیادی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در تهیه شیرینی چندین قلم کالا مورد نیاز است و با توجه به تورمی که ایجاد شده شیرینی فروشان با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند، تصریح کرد: طی دو سال اخیر ۲۰ درصد واحدهای تولیدی صنف شیرینی فروشان تعطیل شده اند.

دستگاه های نظارتی از ایجاد بازار سیاه جلوگیری کنند
رئیس اتحادیه شیرینی فروشان اصفهان از دستگاه های نظارتی درخواست کرد با توجه به مشکلات اخیر در زمینه روغن و شکر و بقیه اقلام از ایجاد بازار سیاه جلوگیری کنند.

کد خبر: ۱۵۰٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha