۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
امکان افزایش قیمت شیبا پیش از اصلاح بزرگ قیمت بازار ارزهای دیجیتال
تحلیل بازار رمزارزها؛

امکان افزایش قیمت شیبا پیش از اصلاح بزرگ قیمت بازار ارزهای دیجیتال

علیرغم ترس شدید حاکم بر بازار رمز ارزها، قیمت توکن شیبا اینو می تواند پیش از آغاز رالی اصلاحی خود، افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کند.

به گزارش بازار، قیمت شیبا اینو در محدوده ای قرار دارد که می‌تواندطی هفته‌های آتی یک بولتراپ بزرگ ایجاد کرده و معامله گران و سرمایه گذاران بازار را به سود چشمگیری برساند.

قیمت شیبا اینو در حال حاضر به سمت پایین ترین سطح تاریخ در ۰.۰۰۰۰۰۵۱۰ دلار در حرکت است؛ جایی که در سپتامبر ۲۰۲۱ به دلیل ریزش شدید قیمت آن شاهد بودیم. از آنجایی که در حال حاضر، قیمت تنها ۵۰ درصد با این سطح فاصله دارد، محاسبه سناریویی در مورد چگونگی وقوع شکار نقدینگی می تواند سرمایه گذاران بلندمدت را تا حدی از ضررهای متحمل شده نجات دهد.

تخریب قیمت شیبا اینو دارای امواج فراکتال در نمودار روزانه و هفتگی است که قبل از حرکت این میم کوین محبوب به یک رالی خط مستقیم، برای دوره‌های کوتاهی منقبض می‌شود.

بر اساس از امواج فراکتال،تحرک قیمت شیبا اینو می تواند ۵۰ تا ۷۰ درصد بالاتر به سمت ۰.۰۰۰۰۱۶۰۰ دلار حرکت کند. این خبر خوب است. از سوی دیگر، این موضوع با احساسات کلی بازار که ترسی شدید بر آن حاکم شده، در تناقض است که می تواند منجر به فروپاشی قیمت شیبا و سایر میم کوین ها شود.

امکان افزایش قیمت شیبا پیش از اصلاح بزرگ قیمت بازار ارزهای دیجیتال

اما خبر بد اینکه رالی اصلاحی بعدی می‌تواند پلی بین آخرین گام به سمت پایین در درون موج c زیگزاگ در حال باز شدن برای شکست به سمت سطوح پایین تر باشد. اهداف قیمت برای بخش پایانی موج c در ۰.۰۰۰۰۰۵۷۰ دلار، ۰.۰۰۰۰۰۳۵۰ دلار و ۰.۰۰۰۰۰۱۸۵ دلار قرار دارد که نقاط مناسبی برای خرید شیبا به حساب می آیند.

کد خبر: ۱۵۰٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha