۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
حذف برخی خانواده ها از دریافت یارانه قابل قبول نیست
نماینده مردم شهریار در مجلس:

حذف برخی خانواده ها از دریافت یارانه قابل قبول نیست

حق وردی، نماینده مردم شهریار در مجلس با انتقاد از حذف برخی خانوارها از دریافت یارانه، خواستار اقناع سازی رسانه ای پیش از اقدامات جراحی اقتصادی شد.

به گزارش بازار، حسین حق وردی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از اقدامات انقلابی دولت درخصوص جراحی اقتصادی و مبارزه با واسطه ها، دلالان و مافیای متعدد در کشور گفت: باید دقت شود که هزینه های این اقدامات، صبر و حوصله مردم را لبریز نکند و با نظارت دقیق و موثر از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری و قبل از هر اقدامی، اقناع سازی رسانه ای انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین به اعتراضات بحق مردم در مورد دهک بندی ها و تخصیص یارانه ها توجه جدی شود و حذف برخی خانواده ها از دریافت یارانه قابل قبول نیست.

حق وردی تصریح کرد: سخت گیری شعب مختلف بانک ها از پرداخت وام ازدواج و سایر وام های خرد یأس و ناامیدی مردم و جوانان را در پی داشته، این درحالی است که مسئولان عالی رتبه به صورت مداوم در تلویزیون از عدم سخت گیری بانک ها به ویژه در بحث ضمانت های بانکی صحبت می کنند و این موجب ایجاد دوگانگی در کشور می شود؛ یا مسئولان از شرایط شعب خبر ندارند و تصمیماتی می گیرند که در میدان عمل قابلیت اجرایی ندارد، یا شعبات به تصمیمات اتخاذ شده توجهی نمی کنند، در هر صورت دوگانگی موجب افزایش مشکلات برای مردم شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: می طلبد وزیر ورزش برای حل مشکلات ادارات ورزشی و جوانان شهرستان ها اقدام عاجلی انجام دهد؛ چرا درآمدهای اختصاصی ادارات برنمی گردد تا آنها به موقع بتوانند بیمه و حقوق پرسنل خود را پرداخت کنند. همچنین از مسئولان بنیاد مستضعفان می خواهم در بازگرداندن باغ هارون شهرستان قدس به مردم توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۰٬۶۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha