۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
ضریب اشغال ۷۰ درصدی هتل کانیار| گلستان مقصد گردشگری شده است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

ضریب اشغال ۷۰ درصدی هتل کانیار| گلستان مقصد گردشگری شده است

علی آبادکتول- حسینی، مدیر هتل کانیار علی آبادکتول از ضریب اشغال ۷۰ درصدی این مجموعه گردشگری خبر داد و گفت: استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول دیگر مسیر گردشگری نبوده و تبدیل به مقصد شده اند.

سید حسن حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: حدود ۳۰ سال در حرفه هتلداری مشغول به فعالیت بوده و ۱۸ سال است که مدیریت هتل کانیار را به عهده دارم.

مدیر هتل کانیار علی آبادکتول افزود: پیش از آن به مدت ۱۲ سال در یکی از رستوران های شهر علی آبادکتول مشغول به کار بودم که حضور در آن مکان زمینه ای برای کسب تجربه و آشنایی با شغل ارزشمند هتل داری شد.

وی که با احداث این مجموعه گردشگری موجب ایجاد اشتغال برای مردم شهرستان علی آباد کتول شده است، بیان کرد: در ابتدای این مسیر تنها با همراهی سه نفر مجموعه کانیار را احداث کردم که رفته رفته در این هتل برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شد.

حسینی در ادامه در خصوص وضعیت هتل داری در شهرستان علی آباد کتول گفت: خوشبختانه این شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری دارد و یکی از مسائلی که باید به آن توجه کنیم این است که استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول دیگر مسیر گردشگری نبوده و تبدیل به مقصد شده اند.

وی افزود: در این راستا وجود مجموعه های گردشگری، همانند هتل و بوم گردی جزو ملزومات این شهرستان است که به عقیده من در حوزه بوم گردی هنوز جای پیشرفت در علی آباد کتول وجود دارد.

مدیر هتل کانیار علی آبادکتول با بیان این که ضریب اشغال اتاق های ما در مجموعه کانیار ۷۰ درصد است، گفت: برای یک هتل ضریب ۵۰ درصد یک رشد محسوب می شود.

وی یکی از عوامل رشد مجموعه کانیار را استفاده از تجارب دیگر مدیران هتل ها و مشورت به بزرگان این حوزه دانست و یادآور شد: هر موجود زیبایی، زشتی هایی درون خود دارد و این زشتی ها و سختی ها نباید مانع دیدن زیبایی ها شود؛ هتل داری هم با تمام سختی ها پر از زیبایی و لذت است.

این کارآفرین گلستانی که مدیریت هتل سه ستاره کانیار علی آبادکتول را عهده دار بوده، عوامل موفقیت در صنعت هتل داری را عشق به این شغل و مشورت و همراهی با سایر هم صنفی هایش می داند.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha