۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
تحلیل بنیادی شرکت داروسازی‌ اکسیر (دلر)

تحلیل بنیادی شرکت داروسازی‌ اکسیر (دلر)

تحلیل بنیادی شرکت داروسازی‌ اکسیر (دلر) از سوی حافظ عزیزی منتشر شد.

به گزارش بازار، حافظ عزیزی، تحلیلگر بازار سرمایه، تحلیل بنیادی شرکت داروسازی‌ اکسیر (دلر) را منتشر کرد.

کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت ۳۶ هکتار با زیر بنای معادل ۶۰هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است. این کارخانه از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می نماید. محصولات این شرکت شامل فرآورده های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می باشد در کنار این حجم از تولیدات تخصصی، واردات و تولید داروهای انحصاری، تحت لیسانس و فرآورده های بیوتکنولوژی از دیگر محصولات شرکت می باشد.

شرکت داروسازی اکسیر به عنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تولیدکنندگان دارویی کشور در سال ۱۳۶۷ تاسیس و در سال ۱۳۷۳ به بهره برداری رسید. این شرکت در سال ۱۳۷۹ به بازار بورس وارد گردید. موضوع فعالیت شرکت طبق ماده ۲ اساسنامه، احداث و بهره‌برداری از کارخانجات تولید انواع داروهای انسانی، داروهای حیوانی، فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی، شیر خشک و غذای کودک و صنایع جنبی به‌منظور تهیه، تولید، بسته‌بندی، توزیع، فروش، واردات و صادرات انواع اقلام فوق و مواد اولیه مربوط به آن می باشد.

در این شرکت از یک سامانه ارزشیابی کامل و استاندارد برای نظارت بر کیفیت استفاده می شود. در این سامانه کنترل های دقیق و مستمر در کلیه مراحل از زمان ورود مواد اولیه تا محصول نهایی در آزمایشگاه های کنترل کیفیت و واحد تضمین کیفیت شرکت صورت می پذیرد که یکی از آزمایشگاه های رفرنس و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. تمامی فرآیند ها مطابق استانداردهای GMP و قواعد WHO طراحی و اجرا می گردد.

دریافت فایل کامل گزارش

کد خبر: ۱۵۰٬۵۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha