۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
روزانه ۲۵۰ تن مرغ در گیلان توزیع می‌شود
رئیس سازمان صمت گیلان:

روزانه ۲۵۰ تن مرغ در گیلان توزیع می‌شود

رشت- رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۵۰ تن مرغ در استان توزیع می‌شد، گفت: این میزان نیاز استان را کفاف می‌دهد.

به گزارش بازار به نقل از صمت گیلان، تیمور پورحیدری التهاب موجود در بازار مرغ را یک فضای روانی دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز بیش از ۲۵۰ تن مرغ در کل استان توزیع شده که به اندازه نیازمندی عادی استان گیلان بوده و مشکلی در تامین مرغ وجود ندارد.

رئیس سازمان صمت گیلان در حاشیه این بازدید با اشاره به کمبود مرغ در برخی از فروشگاه‌های گیلان اظهار کرد: از امروز گزارش‌هایی مبنی بر کمبود مرغ در برخی از فروشگاه‌های گیلان به سازمان صمت ارسال شد و به این منظور برای بازدید از روند تولید و توزیع مرغ به از یکی از واحدهای کشتار مرغ در رشت بازدید کردیم.

تیمور پورحیدری با تاکید بر تولید بی‌وقفه مرغ در گیلان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته امروز بیش از ۲۵۰ تن مرغ در کل استان توزیع شده که به اندازه نیازمندی عادی استان است.

وی التهاب موجود در بازار مرغ را یک فضای روانی دانست و بیان کرد: به نظر می‌رسد بازار مرغ تحت تاثیر حذف ارز ترجیحی و احتمال تغییر قیمت‌ها شده و مردم بیش از نیاز واقعی خود اقدام به خرید کردند که از مردم فهیم استان تقاضا داریم نسبت به خرید مازاد مرغ پرهیز نمایند.

پورحیدری همچین افزود: تولید و عرضه مرغ طبق روال هر روز در حال انجام است و شهروندان محترم در صورت بروز هر گونه تخلف می توانند با سامانه تلفنی پاسخگویی به شکایات ۱۲۴ تماس حاصل کنند و شکایت خود را به اطلاع بازرسان برسانند.

کد خبر: ۱۵۰٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha