۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
پذیرش اعتراضات احتمالی به دهک بندی یارانه‌ای

پذیرش اعتراضات احتمالی به دهک بندی یارانه‌ای

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پذیرای اعتراضات احتمالی شهروندان به دهک بندی یارانه‌ای است.

به گزارش بازار، مرتضی موتورچی، مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سئوالات شهروندان درباره دهک بندی یارانه‌ای اعلام کرد:کسانی که نسبت به دهک‌بندی خود اعتراض دارند یا به خاطر قرار گرفتن در دهک دهم درآمدی حذف شده‌اند، می‌توانند بعد از ورود به سامانه (حمایت) اعتراض خود را ثبت کنند.

به گفته موتورچی: علاوه بر سامانه حمایت، شماره تلفن گویای ۰۲۱۶۳۶۹ و شماره کارشناسی ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ پاسخگوی شهروندان نیز است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون این را هم گفت: کسانی که از ابتدا یارانه نمی‌گرفتند، باید صبر کنند تا سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها راه‌اندازی شود و تقاضای خود را در آنجا ثبت کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه درباره علت اصلی بیشترین اعتراضات به دهک بندی یارانه‌ها گفت:مشکل این است که حدود هشت میلیون نفر جامانده یارانه هستند که یا از ابتدا یارانه نمی‌گرفتند یا در سال‌های قبل سرپرست خانوار با انصراف از یارانه موجب شده‌اند که فرزندان خانواده نتوانند یارانه بگیرند و اکنون پس از تشکیل خانواده نمی‌توانند جزو متقاضیان یارانه باشند و یا فرزندان آن‌ها که به دنیا می‌آیند به دلیل انصراف پدر خانواده از دریافت یارانه جا مانده‌اند.

موتورچی همچنین با تاکید بر اقدامات انجام شده برای ارتقاء سامانه حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدا اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها تاکنون چندین بار سامانه حمایت وزارت رفاه به‌روز رسانی و ارتقا ظرفیت داده شده و پهنای باند آن چندین بار افزایش یافته است. همچنین تغییراتی در این سامانه جهت تسهیل امور مردم اعمال شده است.

کد خبر: ۱۵۰٬۴۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اسلام سعیدی گراغانی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      0 0
      بنده کارمند وجزء افرادی هستم که مستحق گرفتم یارانه میباشم.