۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲
برگزاری همایش نقش گروه های جهادی در اشتغال برکت| ۱۶۵۰۰ شغل در گلستان ایجاد شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

برگزاری همایش نقش گروه های جهادی در اشتغال برکت| ۱۶۵۰۰ شغل در گلستان ایجاد شد

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از برگزاری همایش نقش گروه های جهادی در هم افزایی اشتغال برکت خبرداد و گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل در گلستان ایجاد شده است.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: همایش گروه های جهادی و نقش آن ها در هم افزایی اشتغال برکت در استان گلستان در روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت با حضور ۳۰۰ گروه در شرق و غرب استان تشکیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گلستان گفت: در این نشست که با پیشنهاد قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان انجام شد، ضمن تشریح اقدامات اشتغال بنیاد برکت در استان به توضیح مدل های کاربردی و ظرفیت های اشتغال بنگاه محوری، تسهیلات محوری و اجتماع محوری و از جمله طرح های سحاب، آسمان و غیره و همچنین تشریح دستورالعمل ها و شیوه نامه های اجرایی تبصره های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه و تفاهم نامه های برکت این ستاد با دستگاه های اجرایی و نقش گروه های جهادی در هم افزایی و استفاده حداکثری و سرعت بخشیدن در سالی که مربوط است به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین پرداخته شد.

وی بیان کرد: در این همایش که با حضور مجریان و تسهیل گران برکت برگزار شد، موضوع آموزش پایه و تکمیلی فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی و بازنشستگی بیمه صندوق اجتماعی روستاییان و عشایر توسط مدیران این بخش ها ارائه و در پایان به سوالات حاضران و طرح های پیشنهادی آن ها پاسخ دادند.

سلمان زاده گفت: در گلستان ۱۸ تسهیل گر و دو مجری در حال فعالیت هستند و در مدت ۳۲ ماه فعالیت برکت در بخَش اشتغال توانستند ضمن حضور در ۳۸۰ روستا و حاشیه شهرها تعداد ۱۶ هزار و ۵۳۹ فرصت شغلی و با حجم کل سرمایه گذاری قریب به ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی با نرخ ارزان قیمت عملکرد خوبی را در استان رقم بزنند.

برگزاری همایش نقش گروه های جهادی در اشتغال برکت| ۱۶۵۰۰ شغل در گلستان ایجاد شد

کد خبر: ۱۵۰٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha