۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
تخصیص ۴۷۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی آذربایجان غربی
رییس سازمان صمت آذربایجان غربی خبر داد

تخصیص ۴۷۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی آذربایجان غربی

ارومیه- رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی از تخصیص 472 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی استانی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا بابایی شامگاه یکشنبه در جمع مدیران سازمان صمت استان در محل این سازمان با اشاره به اختصاص تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی استان طی سال گذشته گفت: طی سال گذشته، تسهیلات بانکی بالغ بر چهار هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال برای ۳۷۶ واحدهای تولیدی اختصاص یافت.

وی همچنین از تعیین تکلیف بدهی معوقه ۲۸۴ واحد تولیدی به ارزش دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: سال گذشته شاهد برگزاری ۲۳۷ جلسه تخصصی، کارگروه فرعی و اصلی برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان بودیم.

بابایی ادامه داد: طی این جلسات، هزار و ۲۵۰ طرح دارای موانع تولید و ۱۰ پروژه رونق تولید بررسی شده و به مشکلات آنان رسیدگی شد.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان از ایجاد ۲۶۰ فرصت شغلی جدید با فعال نمودن واحد های راکد استان و تکمیل ظرفیت تولد واحد های صنعتی که با ظرفیت پایین در حال فعالیت بودند، خبر داد.

وی همچنین از ایجاد اشتغال برای ۳۱ هزار و ۱۹۲ در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان طی سال رونق تولید خبر داد و گفت: طی سال گذشته، در حوزه صنعت با تکمیل و توسعه طرح های صنعتی یک هزار و ۶۵۷ شغل در حوزه معادن استان، شش هزار و ۸۹ فرصت شغلی و در حوزه صنفی و تجارت ۲۳ هزار و ۸۶ فرصت شغلی ایجاد شد.

کد خبر: ۱۵٬۰۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha