۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
حرکت سندباکس در روند نزولی| آیا روند قیمت توکن SAND صعودی خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

حرکت سندباکس در روند نزولی| آیا روند قیمت توکن SAND صعودی خواهد شد؟

علیرغم حرکت توکن سندباکس به سمت ۱.۵ دلار، یه نظر می رسد هرگونه افزایش قیمت این ارز همچنان در کانال نزولی بوده و شواهدی از خروج روند قیمت از این کانال به چشم نمی خورد.

به گزارش بازار، با تلاش سرمایه گذاران برای خرید ارزهای دیجیتال در افت شدید قیمت بازار در روز پنجشنبه، قیمت سندباکس را نیز مانند ارزهای دیجیتال دیگر بازار تکان داد. در حال حاضر، توکن SAND با قیمت ۱.۳۸۲۲ دلار معامله می شود که کمی بالاتر از پایین ترین سطح این هفته آن یعنی ۰.۹۰۹۶ دلار است. همچنین این قیمت کمترین قیمت از ۲۸ اکتبر محسوب می شود. سندباکس در حال حاضر، نسبت به بالاترین حد قیمت خود ۸۴ درصد سقوط کرده است.

قیمت سندباکس نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال بازار تحت تاثیر فشار فزاینده حاصل از فروش مداوم طی روزهای گذشته قرار داشته است. نگرانی سرمایه گذاران از این است که تقاضا برای توکن سندباکس و دیگر ارزهای دیجیتال در طول زمان رو به کاهش بگذارد.

قیمت توکن SAND طی جلسه معاملاتی روز جمعه اندکی افزایش داشت که ناشی از حرکت سرمایه گذاران به سمت بازار ارزهای دیجیتال در پس افزایش قیمت بیت کوین در همین روز بود.

همچنین، بهبود قیمت پس از آن اتفاق افتاد که موسس شرکت رمز ارزی FTX اعلام کرد که بخش بزرگی از سهام کوین بیس را خریداری کرده است. این خرید به عنوان نشانه ای از اطمینان در صنعت بلاک چین تلقی می شد. با این حال، خطر فعلی این است که این رالی آغازگر روندی باشد که از آن به عنوان الگوی نزولی پرش گربه مرده یاد می شود.


پیش بینی قیمت سندباکس

حرکت سندباکس در روند نزولی| آیا روند قیمت توکن SAND صعودی خواهد شد؟

با نگاهی به نمودار روزانه، ملاحظه می کنیم که قیمت ت.کن SAND به سمت پایین کانال نزولی حرکت کرده که ناشنه کنترل بازار در دستان خرس ها است. اکنون این ارز در تلاش است تا این سطح را در آنچه به عنوان الگوی شکست و آزمون مجدد شناخته می شود، دوباره آزمایش کند. این امر زمانی رخمی دهد که یک دارایی دیجیتال، یک سطح مهم را مجدداً آزمایش کند و سپس روند نزولی را از سر بگیرد.

بنابراین، قیمت سندباکس احتمالاً به ۱.۵۰ دلار باز خواهد گشت؛ زیرا سرمایه گذاران به خرید ادامه می دهند. اگر قیمت بتواند بالاتر از قسمت پایینی کانال حرکت کند، سودهای بیشتر تأیید می شود.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha