۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
ساعات کار ادارات آذربایجان غربی تعیین شد
استاندار آذربایجان غربی:

ساعات کار ادارات آذربایجان غربی تعیین شد

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از تعیین ساعات کاری ادارات استان خبر داد و گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه ساعات کاری ادارات استانی از ۷ و ۴۵ دقیقه تا ۱۴ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدمهدی شهریاری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به تعیین ساعات اداری استان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه، ساعات کاری ادارات استان از هفت و ۴۵ دقیقه تا ۱۴ و ۴۵ دقیقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه همه اصناف و ادارات دولتی ملزم به ثبت نام در سامانه سلامت هستند، گفت:  آغاز به کار و تداوم فعالیت صنوف در گرو ثبت نام در سامانه سلامت وزارت بهداشت است که ادارت دولتی و واحدهای صنعتی و خدماتی نیز باید در این سامانه ثبت نام کنند.

شهریاری با اشاره به اینکه پایان کرونا منوط به اجرای کامل فاصله گذاری هوشمند است، گفت: همت جمعی شکل گرفته به مدد مردم، اصناف، دستگاه های اجرائی و نیروهای مسلح و کادر درمان باعث شده تا روز به روز روند کنترل بیماری مطلوب تر شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه همه تلاش ها برای تامین نیازهای سلامت محور به کار گرفته شده است، افزود: در تامین اقلام ضدعفونی و تجهیزات پزشکی کمبودی نداریم و کمبودهای موجود در ماسک و دستکش نیز از طریق افزایش تولید و نیز واردات داخلی و خارجی به زودی برطرف می شود.

کد خبر: ۱۵٬۰۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha