۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
محدودیت برای خرید کالا نداریم
قائم مقام وزیر صنعت:

محدودیت برای خرید کالا نداریم

مفتح، قائم مقام وزیر صنعت با بیان اینکه تولید روغن بسیار مطمئن است و توزیع آن انجام می‌شود، گفت: تمام تعطیلاتی کارخانه‌ها لغو شده و همه به طور ویژه و با حداکثر ظرفیت در حال تولید هستند.

به گزارش بازار، محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صنعت با بیان اینکه اوضاع بازار به سمت آرامش است و تولید به اندازه کافی انجام می‌شود، تصریح کرد: تشدید بازرسی‌ها، بازدیدها، میزان بازرسی و نظارت بر بازار از روز شنبه به صورت فوق‌العاده انجام شد و این موضوع کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تولید روغن بسیار مطمئن است و توزیع آن انجام می‌شود، گفت: تمام تعطیلاتی کارخانه‌ها لغو شده و همه به طور ویژه و با حداکثر ظرفیت در حال تولید هستند.

قائم مقام وزیر صنعت تأکید کرد: مواداولیه به حد کافی موجود است و تا زمانی که این هیجان از بازار برداشته شود، تولید حداکثری ادامه خواهد داشت.

مفتح بیان کرد: بحث پایش از سر منشاء که تولید است تا حملی که توسط شرکت‌های حمل و نقل و نظام‌های توزیع شرکت‌های پخش انجام می‌دهند، رصد می‌شود.

قائم مقام وزیر صنعت گفت: هم‌اکنون در تأمین روغن نباتی هیچ دغدغه‌ای نداریم.

وی با اشاره به تسهیل رسیدگی به شکایات و جمع آوری شکایات بیان کرد: زیرساخت‌های نرم افزاری سامانه ۱۲۴ برای جوابگویی سریع‌تر به شکایات تقویت شده است و موجب شده تخلفات احتمالی به سرعت رسیدگی و با متخلف برخورد شود.

قائم مقام وزیر صنعت گفت: به هیچ عنوان برای خرید محدودیت قائل نشده‌ایم و هر مقدار که افراد نیاز داشته باشد در اختیار قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha