۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی نداریم
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی:

هیچ مشکلی برای تأمین کالاهای اساسی نداریم

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در تأمین و عرضه کالاهای اساسی مشکلی نداریم و کارخانجات مدام در حال ارسال بار به شبکه‌های توزیع هستند.

به گزارش بازار، مسعود امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی با حضور در برنامه «میز اقتصاد» با اشاره به حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در یکی از مراکز اصلی مرغ و گوشت جنوب تهران گفت: هیچ کمبود و مشکلی در بحث تأمین کالاهای اساسی نداریم و از همان ساعتی که طرح شروع شد بلافاصله بازرسان ما در مراکز تولیدی مستقر شدند.

وی افزود: از ساعت ۵ صبح روز قبل هم کارخانجات تولیدی از قبیل کارخانجات روغن خوراکی تولید خود را آغاز کردند و روزانه با اصلاح و متناسب‌سازی قیمت‌های جدید کالاهای خود را روانه بازار کردند.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی بیان کرد: نظارت‌ها حدود ۴۰ درصد هم از لحاظ نیروهای مردمی و هم از لحاظ استقرار بازرسان افزاش یافته است و مشکل خاصی درخصوص بحث نظارت‌ها نداریم.

امراللهی اضافه کرد: همکاران ما در روزهای گذشته تلاش مضاعفی داشتند و با افرادی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می‌کردند، برخورد داشته و کشفیات بسیار خوبی نیز داشته‌اند. شب گذشته در یکی از استان‌های شمالی حدود یک‌هزار و ۸۰۰ تن روغن خوراکی کشف شد.

وی گفت: در عرضه کالاهای اساسی مشکلی نداریم و کارخانجات مدام در حال ارسال بار به شبکه‌های توزیع هستند.

کد خبر: ۱۵۰٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha