۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
حمایت از کارگران در حدّ حرف | امنیت شغلی نداریم
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

حمایت از کارگران در حدّ حرف | امنیت شغلی نداریم

سمنان- محقق، دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان با بیان اینکه حمایت از کارگران باید به صورت عملی باشد، گفت: گوش کارگران از وعده‌ها پر است و باید فکری برای رفع مشکلاتشان کرد.

حبیب الله محقق در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه کارگران منتظر هستند که به صورت عملی کاری برای حمایت از آنان صورت گیرد در صورتی که گوش کارگران از وعده پر است، تاکید کرد: روز گذشته نشستی با حضور نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با هدف استماع مشکلات کارگران برگزار شد و چهار مدیرکل برای شرکت در جلسه پرسش و پاسخ دعوت شدند اما حضور نداشتند.

وی با اشاره به اینکه کارگران حق دارند تا مطالبات خودشان را بیان کنند، تاکید کرد: مدیران کل باید درباره اینکه چرا در جمع این قشر حضور پیدا نکرده اند پاسخ بدهند. ما زمانی که می گوییم باید حمایت ها عملی باشد درباره چنین مواردی صحبت می کنیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان با بیان اینکه احترام به کارگر، حمایت از کارگران و ... که در صحبت های مسئولان وجود دارد، باید در عمل ثابت شود وگرنه فایده ای ندارد، بیان کرد: مسئولان به فکر رفع مشکلات کارگران در استان سمنان باشند.

محقق بیان داشت: اگر مسئولان به کارگران احترام بگذارند و حداقل شنونده مشکلات شان باشند، می توانند کارگران را به رفع مشکلات هم امیدوار کنند اما شاهد هستیم که در عمل حتی در نشستی که دعوت شده اند حضور پیدا نمی کنند.

کارگران حق دارند تا مطالبات خودشان را بیان کنند

وی با بیان اینکه از مسئولان واقعا می خواهیم که فکری به حال کارگران کنند، افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که کارگران با آن روبرو هستند وضعیت معیشتی با توجه به گرانی و همچنین دریافتی حقوق هایشان است.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان سمنان با بیان اینکه امنیت شغلی یکی از مهمترین دغدغه های کارگران در سطح استان است، گفت: وضعیت معیشت و دستمزد کارگران از جمله مشکلاتی است که دردسر های بسیاری را برای کارگران ما در استان ایجاد کرده است.

محقق خواستار سامان دادن به قرارداد موقت و تعیین تکلیف حقوق و پرداختی این نوع کارگران شد و گفت: کارگران زحمت می کشند و نباید چنین وضعیتی را داشته باشند که مشخص نیست فردا ادامه کار خواهند داد یا خیر؛

وی با بیان اینکه افزایش حقوق، مستمری بگیران و بازنشستگان با کمک نمایندگان مردم در مجلس از دیگر مطالبات مهم کارگران استان سمنان در تمام بخش ها است، تاکید کرد: مشکلات کارگران زیاد است و امیدواریم که گوش شنوایی برای آنان پیدا کنیم.

کد خبر: ۱۵۰٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha