۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
فروش مرغ به نرخ ۶۴۰۰۰ تومان سودجویی است؛ قیمت مصوبی وجود ندارد
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با بازار؛

فروش مرغ به نرخ ۶۴۰۰۰ تومان سودجویی است؛ قیمت مصوبی وجود ندارد

اسدالله نژاد فعال صنعت مرغداری با بیان اینکه قیمت مصوبی هنوز برای مرغ اعلام نشده تاکید کرد: فروش مرغ در بازار به نرخی بیشتر از ۴۰ هزار تومان سودجویی است.

بازار؛ گروه کشاورزی: با اعلام خبر گرانی ۴ قلم کالای اساسی روغن، مرغ، تخم مرغ و محصولات لبنی از سوی سازمان تنظیم بازار، از صبح امروز شاهد افزایش قیمتها در بازار هستیم. به طوری که بر اساس این گزارش هر کیلوگرم مرغ به نرخ ۶۴ هزار تومان در سطح شهر استان تهران توزیع می شود. این در حالی است که قیمت مصوب این محصول ۳۱ هزار تومان بوده است. با این وجود حبیب اسدالله نژاد مدیر عامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه فروش مرغ به قیمت ۶۴ هزار تومان سودجویی است به خبرنگار بازار گفت: هیچ قیمت مصوبی هنوز به ما اعلام نشده است.

با توجه به اینکه نرخ مرغ زنده درب مرغداری ها از ۲۱ هزار تومان به ۲۷ هزار تومان افزایش یافته است لذا قیمت مرغ در بازار نباید بیش از ۴۰ هزار تومان باشد

فروش مرغ با قیمتی بیش از ۴۰ هزار تومان در بازار سودجویی محسوب می شود
اسدالله نژاد افزود: الان در واحدهای مرغداری مرغ زنده با نرخی بین ۲۶ الی ۲۷ هزار تومان به فروش می رسد و با این تفاسیر قیمت مرغ در بازار نباید بیشتر از ۴۰ هزار تومان باشد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان تنظیم خبر گرانی چهار قلم کالا از جمله مرغ را اعلام کرد و بر اساس آنچه ما می دانیم قیمت مرغ از ۳۱ هزار تومان به ۴۰ هزار تومان باید برسد و این همان گرانی است که مسئولان اعلام کرده اند و لذا مرغی ۶۴ هزار تومانی سودجویی بیش نیست.

اسدالله نژاد گفت با بیان اینکه پیش از این قیمت مرغ زنده درب مرغداری ها ۱۹ هزار و ۷۰۰ تا ۲۱ هزار تومان بوده، افزود: باز هم تاکید می کنیم که فعلا به ما اعلام شده است قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان است و لذا در بازار هم نباید بیش از ۴۰ هزار تومان باشد.

کد خبر: ۱۵۰٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha