۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱
عدم «رتبه بندی» چالش صنعت در و پنجره| محصولات شرکت حافظ محیط زیست است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

عدم «رتبه بندی» چالش صنعت در و پنجره| محصولات شرکت حافظ محیط زیست است

گرگان- یارمحمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان گفت: یکی از مشکلات صنعت در و پنجره در بازار عدم تبه بندی است و برای همین در رقابت و مشارکت برای تکمیل پروژه ها با دغدغه روبرو هستند.

علیرضا یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: چشم انداز شرکت ما صادرات به کشورهای همسایه است که اگر شرایط تحریم برطرف شود کار ما با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان افزود: رقابت در این رسته بسیار زیاد است و اغلب هم شرکت هایی هستند که به صورت محلی در یک منطقه فعالیت می کند و یا در استان و یا کشور قرار دارند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات صنعت ما در بازار عدم «گرید بندی» است یعنی تولید کنندگان در و پنجره گرید ندارند و برای همین در بحث رقابت و مشارکت برای تکمیل پروژه‌های ملی با دغدغه روبرو هستند.

یارمحمدی در خصوص افزایش دستمزدها هم گفت: افزایش دستمزدها برای هر واحد تولیدی دغدغه ایجاد خواهد کرد ولی ما در مجموعه خود تلاش کردیم که هیچ نیرویی از گردش کار خارج نشود و با توجه به ایجاد شعب جدید تصمیم به جذب نیرو هم داریم در نتیجه در برابر آنچه به عنوان افزایش هزینه به ما تحمیل شده، با توجه به تصمیمات هیئت مدیره، کاهش و تعدیل نیرو نخواهیم داشت.

رئیس هیئت مدیره شرکت درسا صنعت گلستان بیان کرد: محصولات ما کیفت لازم را داشته و در مقابل با رقبا یا محصولات مشابه از جنس upvc و یا مواد مشابه، کیفیت بالاتری دارد، حافظ محیط زیست است، دوام، کیفیت و ماندگاری بالایی داشته و عایق بندی آن در طول زمان بسیار زیاد است.

وی عنوان کرد: در مجموع در رقابت و یا در همراهی با مجموعه‌های درب و پنجره آلومینیوم، کیفیت تولیدات در و پنجره و نما بالا است و تاییدیه های استاندارد شرکت، تاییدی بر این ادعا است.

کد خبر: ۱۵۰٬۱۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha