۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
آغاز عملیات اجرایی بهسازی و ایمن‌سازی محور روستایی اَگره به فولاد محله
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی بهسازی و ایمن‌سازی محور روستایی اَگره به فولاد محله

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان گفت: عملیات اجرایی بهسازی و ایمن‌سازی محور روستایی اَگره به فولاد محله بعد از بارندگی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی عصر یکشنبه در کمیسیون ایمنی راه‌های استان به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز یکی از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است، اظهار داشت: عملیات اجرایی بهسازی و ایمن‌سازی محور روستایی اَگره به فولاد محله بعد از بارندگی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ایمن‌سازی ازجمله آشکارسازی و نصب دوربین ثبت تخلفات و افزایش روشنایی در پیچ «پنج زاری» به‌منظور کاهش تصادفات انجام‌شده است، افزود: مناقصه برای بهسازی و ایمن‌سازی دونقطه حادثه‌خیز پیچ «پنج زاری» و پیچ «لاسجرد» در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر اینکه این نقاط به‌صورت دائمی اصلاح خواهد شد، تصریح کرد: دسته‌بندی و اولویت‌بندی راه‌های روستایی حادثه‌خیز بر اساس معیارها و شاخص‌های معین از سوی وزارت کشور انجام‌شده و به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ارسال‌شده است.

منصور کیایی بابیان اینکه در استان برخی راه‌های روستایی باوجود تبدیل این روستاها به شهر، همچنان مختصات راه روستایی رادارند، اضافه کرد: ۱۲ اولویت در این بخش در نظر گرفته‌شده و با توجه به اینکه ادوات کشاورزی و کامیون و وانت‌بارها در این‌ مسیرها تردد دارند اقدامات لازم برای ایمن‌سازی این مسیرها انجام می‌شود.

وی آشکارسازی با برچسب، توزیع کلاه ایمنی برای راکبین موتورسیکلت و افزایش روشنایی را ازجمله اقدامات مهم برای ایمن‌سازی این مسیرها برشمرد و گفت: توجه به مدارس مستقر در حاشیه راه‌های روستایی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱۵٬۰۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha