۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
۵ میلیون مددجو مشمول سهام عدالت می‌شوند/ افزایش نرخ سود سهام
در گفتگو با بازار؛

۵ میلیون مددجو مشمول سهام عدالت می‌شوند/ افزایش نرخ سود سهام

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت کشور با بیان اینکه پنج میلیون مددجوی نهادهای حمایتی مشمول سهام عدالت می‌شوند، گفت: ثبت نام از این افراد به زودی انجام می‌شود.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه قرار نیست مبلغ جدیدی برای سود سهام عدالت واریز شود، گفت: برخی از افراد شماره حساب آن دارای مشکل بود و تاچند روز آینده سودشان را دریافت خواهند کرد.

وی درباره ثبت نام دوباره سهام عدالت افزود: تعیین تکلیف جاماندگان، کمیته امداد و بهزیستی در دست اقدام است و با مشخص شدن آن پنج میلیون نفر به شمار مشمولان سهام عدالت افزوده می شود و برای سایر جاماندگان نیز سازوکارهایی در دست اقدام است تا از چه طریقی برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی درباره تغییر شمار حساب سهام عدالت گفت: برای تغییر در شماره حساب می توانند از طریق سامانه مورد نظر اقدام کنند و یا به دفاتر شرکت تعاونی سهام عدالت مراجعه کنند.

توکلی افزود: یک میلیون نفر از مشمولان بهزیستی تحت پوشش سهام عدالت قرار می گیرند و لازم است تا مراحل ثبت نام برای عضویت در سهام عدالت صورت گیرد.

رئیس هیئت مدیره تعاونی سهام عدالت با اظهار اینکه اجباری به ارائه سجام برای دریافت سود سهام عدالت نیست، گفت: طبق مصوبه شورای عالی بورس الزامی به سجام نیست.

وی درباره تغییر نرخ سود سهام عدالت گفت: با رصد و پیگیری های صورت گرفته، سودهای پرداختی طی سال جاری نسبت به قبل افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۴۹٬۹۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha