۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
هم افزایی نهادها شرط تحقق تولید دانش بنیان| کیفیت تولیدات به صادرات رونق می دهد
در گفتگو با بازار بیان شد؛

هم افزایی نهادها شرط تحقق تولید دانش بنیان| کیفیت تولیدات به صادرات رونق می دهد

گرگان- جوزدانی، مدیر شرکت شتابگران فناوری گلستان گفت: شرکت های دانش بنیان برای ورود به بازارهای جهانی و افزایش صادرات محصولات خود نیازمند اهتمام ویژه به ارتقای کیفیت و رقابت پذیری تولیدات هستند.

محمدسجادجوزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از همان ابتدای فعالیت شرکت تلاش کردیم با ارتقاء سطح کیفی محصولات بتوانیم تولیدات خود را به آن سوی مرزها صادر کنیم.

مدیر شرکت شتابگران فناوری گلستان ادامه داد: هم اینک محصولات شرکت به کشورهای اسپانیا، مالزی و عراق در حال صادرات است و در چشم انداز آینده شرکت، تعداد مقصدهای صادراتی افزایش خواهد یافت.

جوزدانی ادامه داد: با حمایت های پارک علم و فناوری گلستان تسهیلات مناسبی از بانک عامل دریافت کردیم و درصدد هستیم با توسعه خط تولید، میزان اشتغال و تولیدات شرکت را افزایش دهیم.

وی به تاثیر حذف ارز ترجیحی بر فعالیت های تولیدی خود اشاره کرد و گفت: پیش بینی ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی از همان گام نخست رویه اشتباه و فسادزا بود و ضرورت داشت تا این رویکرد غلط اصلاح شود.

مدیر شرکت شتابگران فناوری گلستان گفت: شاید حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به طور مستقیم بر فعالیت شرکت های دانش بنیان اثرگذار نباشد اما به دلیل این که فعالیت های تولیدی به صورت زنجیروار بر هم تأثیرگذار هستند، به طور حتم حذف ارز ترجیحی بر تبادلات مالی شرکت های دانش بنیان اثر می گذارد.

جوزدانی ادامه داد: محصولات شرکت شتابگران فناوری گلستان به سه هزار نقطه از کشور ارسال می‌شود و ۳۰۰ سازمان و دستگاه دولتی از جمله خریداران محصولات دانش‌بنیان ما هستند.

وی افزود: با تلاش همه کارکنان شرکت توانستیم گستره فعالیت خود را از یک واحد ۴۰ متری در سال ۹۵ با یک نفر نیروی کار، به سالنی به مساحت هزار مترمربع و ۲۰ نیروی متخصص ارتقا دهیم.

گفتنی است شرکت شتابگران فناوری گلستان در زمینه طراحی و تولید تجهیزات پیشرفته کنترل عفونت در گلستان فعال بوده و برند مختلفی شامل تجهیزات هوشمند بهداشت دست، تجهیزات تصفیه هوا و تجهیزات مه پاش برای صنایع غذایی و سالن های دام و طیور تولید و به بازار عرضه می‌کند.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha