۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
ارسال ۴۰ مقاله به همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار خراسان جنوبی
دبیر علمی همایش الگوهای نوین کسب و کار در خراسان جنوبی:

ارسال ۴۰ مقاله به همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار خراسان جنوبی

بیرجند- دبیر علمی همایش الگوهای نوین کسب و کار در خراسان جنوبی از ارسال ۴۰ مقاله به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: یکی از دلایل مهم شکست بسیاری از کسب و کارهای خراسان جنوبی نبود الگوی درست است.

مهدیه ضیائیان در گفتگو با خبرنگار بازار ظهر سه شنبه در حاشیه این همایش اظهار کرد: علاقمندان به حضور در اینهمایش تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری فرصت داشتند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

به گفته وی هدف از برپایی این همایش حمایت از کسب و کارهای خراسان جنوبی است که طی امروز و فردا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند برگزار می شود.

وی از مدیریت مالی و حسابداری، کوچینگ در کسب و کار، مدیریت بازاریابی و برندینگ، مدیریت کارآفرینی و نوآوری، مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی، مدیریت کیفیت بهره وری و تعالی سازمانی، مدیریت روان‌شناسی سازمانی کسب و کارهای نوین و مدیریت کسب و کار الکترونیکی محورهای این همایش است.

وی اضافه کرد: مقالات برتر در فصلنامه علمی تخصصی مطالعات اقتصادی و کسب و کار اتاق بازرگانی بیرجند منتشر خواهد شد.

ضیائیان تصریح کرد: یکی از دلایل مهم شکست بسیاری از کسب و کارهای خراسان جنوبی نبود الگوی درست برای ایجاد کسب و کار است که در این کسب و کارها سیاست صحیحی برای مدیریت آنها وجود نداشته که نتیجه آن جز شکست چیز دیگری نبوده است.

دبیر نخستین همایش الگوهای نوین کسب ‌و کار در خراسان ‌جنوبی اضافه کرد: در استان بیکاری ۳۶ درصدی است که اگر بتوانیم کسب‌ و کارها را به خوبی ساماندهی و الگوهای نوین کسب و کار را به افراد فعال در این حوزه آموزش دهیم در این خصوص بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی برگزاری این همایش‌ها را برای بهره گیری از تجربیات افراد موفق فعال در بخش خصوصی در کاهش میزان بیکاری در استان و فعالیت بیشتر افراد در این بخش را مؤثر دانست.

کد خبر: ۱۴۹٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha