۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
نهاده‌های دامی و خوراک مرغ در همدان تا سه‌ ماه آینده تامین شده است
استاندار همدان:

نهاده‌های دامی و خوراک مرغ در همدان تا سه‌ ماه آینده تامین شده است

همدان - استاندار همدان با بیان اینکه محدودیت‌هایی که در حوزه نهاده‌های دامی وجود داشت، از بین رفته است؛ افزود: نهاده‌های دامی و خوراک مرغ تا سه‌ ماه آینده تامین شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها» اظهار کرد: بازرسی‌ها باید به صورت هدفمند، هوشمند و برنامه‌ریزی شده انجام و اجرا شود.

وی با بیان اینکه حضور تمام‌وقت مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان و دسترسی تمام‌وقت برای اداره امور مربوطه، ضروری است؛ گفت: در حوزه تأمین مرغ نگرانی و محدودیت خاصی وجود ندارد و همچنین میزان جوجه‌ریزی در استان همدان نیز نسبت به گذشته اضافه شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه محدودیت‌هایی که در حوزه نهاده‌های دامی وجود داشت، از بین رفته است؛ افزود: نهاده‌های دامی و خوراک مرغ تا سه‌ ماه آتی تامین شده است.

وی با بیان اینکه ذخائر گوشت منجمد استان در سطح بسیار قابل قبولی است و شکر مورد نیاز استان نیز تامین شده است، تأکید کرد: سهمیه‌ استانی روغن تخصیص یافته و استان از مزیت نسبی در این حوزه برخوردار است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه ورودی روغن به بازار استان بیش از میانگین مصرف ماه‌های گذشته گزارش شده است، عنوان کرد: مردم با آرامش خاطر و به میزان مصرف خریدهای خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی‌های ملی، همدان یکی از موفق‌ترین استان‌های کشور در تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم است گفت: هم‌اکنون کمبودی در قفسه‌های فروشگاه‌ها در زمینه کالاهای اساسی وجود ندارد.

استاندار همدان افزود: ذخیره‌سازی‌های کافی از گندم، شکر و برنج در استان صورت گرفته است و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر: ۱۴۹٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha