۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
کشف ۱۶ تن ماکارانی و روغن مایع احتکار شده در همدان
در رصد انبارهای کالا اتفاق افتاد؛

کشف ۱۶ تن ماکارانی و روغن مایع احتکار شده در همدان

همدان - یونسی، سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف ۱۶ تن ماکارانی و روغن مایع احتکار شده در همدان خبر داد و گفت: این اجناس در گشت مشترک تعزیرات حکومتی و رصد انبارها کشف شد.

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار از کشف ۱۶ تن ماکارانی و روغن مایع احتکار شده در همدان خبر داد و گفت: به محض دریافت گزارش، تعزیرات حکومتی در گشت مشترک حاضر و دستور توزیع ماکارانی و روغن ها را با نظارت مراجع نظارتی در بازار صادر شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: حسب گزارشات رسیده و پیگیری مراجع امنیتی مبنی بر وجود مقادیر زیادی ماکارانی و روغن در انبارها، تعزیرات حکومتی درقالب گشت مشترک با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج)، سازمان صمت و پلیس امنیت اقتصادی انبارهای برخی شرکتهای پخش را بررسی کرد.

وی گفت: در این بررسی ها مشخص شد یکی از شرکتهای پخش واقع در شهرک صنعتی بهاران موجودی خود را در سامانه ثبت نکرده که پس از احراز تخلف احتکار بیش از ۱۴ تن ماکارانی و قریب به دو تن روغن مایع به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مقرر شد سازمان صمت پس از توزیع کالا در شبکه رسمی پرونده این شرکت را پس از بررسی های کارشناسی، به تعزیرات حکومتی ارسال کند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

یونسی گفت: این پرونده به محض وصول رسیدگی ودر کمترین زمان رای آن صادر خواهد شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان افزود: پل ارتباطی ما با مردم تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ وسامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ وتارنمای t۱۳۵.ir است.

کد خبر: ۱۴۹٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha