۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
مردم از احتکار خانگی کالاها خودداری کنند| شبکه توزیع بازار رصد می شود
معاون جهادکشاورزی همدان:

مردم از احتکار خانگی کالاها خودداری کنند| شبکه توزیع بازار رصد می شود

همدان - معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه مردم نباید تحت تاثیر شایعات قرار گیرند و نسبت به احتکار خانگی اقدام کنند، گفت: مشکلی در تأمین روغن و شکر نداریم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان همدان؛ حسین فضلی با بیان اینکه مشکلی در تأمین روغن و شکر نداریم، اظهار کرد: از یک ماه پیش با شرکت روغن خزل نگین‌ نهاوند، هماهنگی لازم انجام شده تا از طریق آنان بخش عمده‌ای از روغن مورد نیاز استان را تامین کنیم.

وی میزان این روغن را یک‌هزار و ۲۰۰ تن عنوان کرد و با بیان اینکه تاکنون از این میزان ۸۰۰ تن روغن در بازار توزیع شده و بقیه نیز در حال انجام است، گفت: تخصیص جدیدی نیز طی چند روز پیش از سوی وزارتخانه و به صورت متمرکز به میزان یک‌هزار و ۷۰۰ تن مربوط به کارخانجات کشور شامل ۱۰ کارخانه ابلاغ شده است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تأکید کرد: با شرکت‌های پخش‌کننده این کارخانه هماهنگی شده تا سهمیه متمرکز اعلامی را دریافت و وارد شبکه توزیع کنند.

وی با بیان اینکه مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند و نسبت به احتکار خانگی اقدام نکنند، گفت: طی سه ماه گذشته حدود ۱۱ هزار تن شکر در استان همدان توزیع شده و این فرایند ادامه دارد.

فضلی با اشاره به اینکه کارخانجات نیز فعال شده‌اند و در حال دریافت چغندر و تولید شکر هستند؛ بیان کرد: ماهیانه سهمیه به هر استان تخصیص داده می‌شود و سهمیه شکر ما نیز ماهیانه یک‌هزار و ۷۰۰ تن بوده که فروردین ماه تخصیص داده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارخانجات در حال بسته‌بندی شکر برای توزیع هستند، اضافه کرد: عوامل شرکت‌های پخش‌کننده روغن از کارخانجات نیز در حال تزریق محصول به بازار هستند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به شناسایی چند مورد احتکار توسط تعزیرات گفت: اقلام احتکاری از دیروز در بازار توزیع شده است.

کد خبر: ۱۴۹٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha