۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
زیرساخت های تلفن همراه در شهرستان بانه ارتقاء پیدا کرد
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

زیرساخت های تلفن همراه در شهرستان بانه ارتقاء پیدا کرد

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان از توسعه زیرساختهای شبکه ارتباطات سیار با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات تلفن همراه در شهرستان بانه خبرداد و گفت: دو سایت تلفن همراه در این شهرستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت افزود: این دو سایت در محدوده مسکن مهر میدان گاز و روستای حمزه آباد شهرستان بانه با سرمایه گذاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده اند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد و راه اندازی سایت های جدید در استان موجب ارتقا سطح کیفی و پایداری ارتباط مشتریان تلفن همراه می شود، افزود: سایت های مذکور دارای تکنولوژی های ۳G، ۲G و ۴G هستند.

وی همچنین با بیان اینکه هر چه امکان نصب BTSبرابر استانداردهای ارتباطی میسر شود، امکان ارائه خدمات با کیفیت تر به مشتریان تسهیل می شود، اظهار داشت: رسالت شرکت مخابرات ایران در این راستا مبتنی بر عدالت ارتباطی در سطح منطقه است.

حکمت یادآور شد: هم اکنون در شهرستان بانه بیش از۶۸ سایتBTS وجود دارد که شرایط بهره مندی مشتریان از نسل هایG,۲G و۴Gاینترنت همراه را فراهم نموده است.

وی با اعلام این مهم که برنامه های چشمگیری برای توسعه زیرساختهای تلفن همراه در سال جاری در شهرستان بانه تدوین شده است، گفت: بر اساس اولویت بندی و در نظر گرفتن نقاط واجد شرایط با سرمایه گذاری و تامین تجهیزات لازم در این راستا اقدام خواهد شد.

حکمت با اشاره به اینکه پس از اجرای پروژه های مخابراتی در حوزه تلفن همراه و نصب و راه اندازی تجهیزات لازم بر روی سایت های جدید، همکاران منطقه از سطح کیفیت قابل ارائه به مشتریان با انجام درایو تست اطمینان حاصل می کنند، عنوان کرد: ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب از اهداف دارای اولویت منطقه در راستای رعایت اصل مشتری مداری است.

کد خبر: ۱۴۹٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha