۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومانی در گردشگری استان مرکزی/۶۰ شغل جدید ایجاد می شود
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری مرکزی:

سرمایه گذاری ۲۷ میلیارد تومانی در گردشگری استان مرکزی/۶۰ شغل جدید ایجاد می شود

اراک - مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی از سرمایه گذاری ۲۷.۵ میلیارد تومانی در طرح های جدید گردشگری این استان خبر داد و گفت: با این طرح ها برای ۶۰ نفر شغل ایجاد می شود.

علیرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار از افتتاح پنج اقامتگاه بوم گردی در استان مرکزی طی آینده ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: دو اقامتگاه در روستای «نقوسان»، یک اقامتگاه در «انجدان»، یک اقامتگاه در روستای «هزاوه» و یک اقامتگاه در تفرش ایجاد می‌شود و همچنین موافقت اصولی برای تاسیس ۱۵ اقامتگاه بوم گردی در استان مرکزی نیز انجام شده و در مرحله دریافت استعلام از مراجع ذیصلاح است.

وی گفت: برای این پروژه ها ۲۷.۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده که ۶۰ فرصت شغلی با بهره برداری از آن ها ایجاد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان مرکزی افزود: به واسطه افزایش امکانات در روستاها و نیز اجرای طرح های گردشگری شاهد مهاجرت معکوس در روستاها هستیم که این اقدامی میمون و قابل توجه است.

ایزدی ظرفیت های گردشگری استان مرکزی را مناسب توصیف کرد و گفت: باید با استفاده از این ظرفیت ها اشتغال و بهره وری اقتصادی را برای استان به همراه بیاوریم.

کد خبر: ۱۴٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha