۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
۱۵ پروژه بازآفرینی در استان همدان در حال اجرا است
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

۱۵ پروژه بازآفرینی در استان همدان در حال اجرا است

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ۱۵ پروژه بازآفرینی در استان همدان در حال اجرا است و اعتبار آن از ناحیه شرکت مادر تخصصی بازآفرینی کشور تأمین شده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی همدان، عزیز یوسفی با تاکید بر اینکه در مناطق بازآفرینی شهری می‌توانیم ۱۵ هزار واحد از مسکن نهضت ملی را احداث کنیم، گفت: در استان همدان دو هزار و ۶۸۰ سهمیه در بخش بازآفرینی محلات داریم که شهرداری و متولی شهری باید تسهیل‌گری بازآفرینی را حل و فصل کنند ضمن اینکه به هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار با سود ۹.۵ درصد می دهیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر در استان همدان ۱۵ پروژه بازآفرینی در حال اجرا است که اعتبار آن از ناحیه شرکت مادر تخصصی بازآفرینی کشور تأمین شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در خصوص اختصاص قیر رایگان گفت: به شهرداری‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون یارانه قیر تخصیص داده‌ایم که باید در محلات هدف و بازآفرینی آسفالت محلات صرف شود.

یوسفی با تاکید بر اینکه در حوزه شهرسازی از ۳۲ شهر در استان همدان بیش از ۱۸ شهر نیاز به بازنگری طرح جامع دارند، عنوان کرد: افق طرح این شهرها ۱۴۰۰ به اتمام رسیده و باید دو سال پیش طرح بازنگری را شروع می‌کردند که با شروع سال جدید طرح اجرایی می‌شد اما انجام نشده و تهیه این طرح‌ها حداقل دو سال طول می‌کشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نقشه‌های پایه ۶ شهر توسط سازمان‌های نقشه‌برداری در حال تهیه است، عنوان کرد: منتظر هستیم طرح جامع شهری همدان در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب و به شورای عالی کشور ارسال شود تا هر آنچه در شورای عالی مصوب شود جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۱۴۹٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha