۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
ارسال بیش از ۴۳ هزار پرونده تخلفاتی به تعزیرات

ارسال بیش از ۴۳ هزار پرونده تخلفاتی به تعزیرات

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از ارسال بیش از ۴۳ هزار پرونده تخلفاتی به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش بازار، مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: از آغاز طرح نظارت مستمر بر بازار و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی (۱۵ آذر ۱۴۰۰ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)، بیش از ۴۹۰ هزار مورد بازرسی در سراسر کشور انجام شده است.

وی بیان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل و ارسال ۴۳ هزار پرونده تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی شده است.

امرالهی در خصوص عمده‌ترین نوع تخلفات صورت گرفته افزود: در پنج ماه اخیر گران‌فروشی بالاترین آمار تخلفات را شامل شده است.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی افزود: در این بازه زمانی (۱۵ آذر ۱۴۰۰ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱)، بیشترین و کمترین بازرسی‌ها به ترتیب در استان خراسان رضوی و استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

امرالهی بیان کرد: استان تهران با تشکیل بیش از ۹ هزار پرونده تخلفاتی و اسال به سازمان تعزیرات حکومتی بیشترین تخلفات را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: نظارت بر بازار و کنترل قیمت اقلام و کالاهای اساسی هر روز و بدون تعطیلی در سراسر کشور ادامه دارد.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مردم و شبکه‌های اجتماعی ظرفیت بسیار مناسبی برای برخورد با متخلفان است و در این خصوص می‌توانند گزارش‌ها و نظارت‌های مستمر خود را به سامانه ۱۲۴ و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت موضوع را رسیدگی و با متخلفان برخورد کنند.

کد خبر: ۱۴۹٬۴۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha