۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
مشکل کمبود روغن خوراکی در بازار یزد رفع می‌شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

مشکل کمبود روغن خوراکی در بازار یزد رفع می‌شود

یزد- جعفری، سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی یزد از کمبود شدید روغن خوراکی در استان خبر داد و گفت: این کمبود به زودی رفع خواهد شد.

نعمت الله جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نشر گسترده خبر کمبود روغن در بازار یزد اظهار داشت: این مشکل در سراسر کشور وجود دارد اما در هفته جاری این مشکل برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: سهمیه روغن خوراکی فروردین استان یزد، اعلام نشده بود که اخیرا سهمیه بر اساس جمعیت اعلام شده و کارخانه ها مشخص و مباشران نیز به کارخانه ها معرفی شده اند و با اعلام شدن این سهمیه از سوی وزارتخانه در هفته پیش رو، مشکل تامین روغن خوراکی رفع می شود اما روغن سرخ کردنی در بازار موجود است.

جعفری با بیان اینکه امیدواریم در هفته جاری، شاهد توزیع روغن مورد نیاز در بازار باشیم، ادامه داد: البته این سهمیه در هیچ نقطه از کشور در فروردین ماه اختصاص نیافته و سهمیه هر ماه را همان ماه اعلام می‌کنند.

وی، درباره کیفیت برندهایی که ارائه می شود نیز عنوان کرد: هر ماه برند خاصی از کارخانه‌های منتخب وزارتخانه تعیین شده و توزیع می‌شود و هر مرتبه، کارخانه ها تفاوت دارند.

سرپرست مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی یزد درباره احتمال احتکار روغن در استان و کمبود شدید آن در بازار عرضه گفت: کمبود تنها ناشی از عدم تخصیص سهمیه فروردین بوده و تاکنون موردی از احتکار روغن اعلام نشده زیرا سهمیه فروشی که به هر فروشگاه اختصاص پیدا می‌کند، قابل رصد است و مشخص می شود به هر فروشگاهی چه سهمیه اختصاص یافته و چقدر فروش داشته است.

کد خبر: ۱۴۹٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha