۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳
آغاز آموزش فنی و حرفه‌ای به ۵۰۰ هزار نفر کارگران ساختمانی

آغاز آموزش فنی و حرفه‌ای به ۵۰۰ هزار نفر کارگران ساختمانی

دستورالعمل اجرایی تفاهم‌نامه مشترک با اتحادیه کارگران ساختمانی در راستای مهارت کارگران ساختمانی و فصلی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ابلاغ شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، جامعه هدف دستورالعمل فوق شامل ۵۰۰ هزار نفر از کارگران و استادکاران ساختمانی کشور می باشد که صرفاً از سوی اتحادیه کارگران ساختمانی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ادارت کل استان‌ها معرفی می‌شوند.

بنا براین گزارش، مسئولیت تأیید و هویت کارگران متقاضی در زمینه ثبت نام، تمدید و ارتقاء مهارت بر عهده اتحادیه‌ها و بازه زمانی آن تا پایان مدت تفاهم‌نامه مشترک سیزدهم مردادماه است.

این گزارش می‌افزاید: شناسایی و معرفی متقاضیان، ارتقاء سطح مهارت و بازآموزی نیروی کار شاغل در صنعت ساختمان شامل سطوح کارگر و فن ورز به منظورتوانمند سازی نیروی انسانی با تأکید بر آموزش مهارتی و تعیین مهارت و بهبود کیفیت ساخت و ساز ساختمان و مسکن، ساماندهی نیروی کار شاغل در صنعت ساختمان در راستای اجرای تفاهم‌نامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و اتحادیه تعاونی‌های تأمین نیاز استادکاران و کارگران ساختمانی و فصلی و ... از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha