۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
دلایل ورود پول هوشمند به نماد کی بی سی
تحلیل بازار بررسی کرد؛

دلایل ورود پول هوشمند به نماد کی بی سی

نماد کی بی سی که جامانده ترین نماد گروه دارویی است روز یک شنبه با ورود پول هوشمند همراه شد و پیش بینی می شود این روند صعودی حداقل تا قیمت ۱۷۰۰ تومان ادامه داشته باشد.

بازار؛ گروه بورس: نماد کی بی سی که جامانده ترین نماد گروه دارویی است روز یک شنبه با ورود پول هوشمند همراه شد و پیش بینی می شود این روند صعودی حداقل تا قیمت ۱۷۰۰ تومان ادامه داشته باشد.

نماد کی بی سی در حالی سه ماهه ۱۱ درصد رشد داشته که شاخص کل بورس رشدی بیش از ۲۵ درصد داشته و از طرف دیگر این نماد در سه سال گذشته حدود ۳۵۰ درصد بازدهی داشته، در حالی که در همین مدت برخی از نمادها بین ۸ تا ۱۵ درصد بازدهی داشته اند و حالا با توجه به اینکه کی بی سی نقش مهمی در تامین داروهای وارداتی کشور دارد و همچنین قرار است فعلا تخصیص ارز ترجیحی برای تامین داروی مورد نیاز مردم ادامه داشته باشد به نظر می رسد فعالیت این شرکت تسهیل خواهد شد.

شرکت کی بی سی هم اکنون با پی بر ایی ۱۰ موقعیت مناسبی در گروه دارویی برخوردار است و گزارش ۴ ماهه آن نشان می دهد که درآمد بیشتری از مدت مشابه سال گذشته داشته است

این شرکت هم اکنون با پی بر ای ۱۰ موقعیت مناسبی در گروه دارویی برخوردار است و گزارش ۴ ماهه آن نشان می دهد که درآمد بیشتری از مدت مشابه سال گذشته داشته و از آنجایی که در مجامع سال های گذشته این شرکت حدود ۹۰ درصد از سود خود را بین سهامداران تقسیم کرده است بسیاری از سرمایه گذاران تقاضای بالای برای خرید این سهام دارند.

دلایل ورود پول هوشمند به نماد کی بی سی

از نظر تکنیکال هم موقعیت سهم به گونه ای هست که از ابر قرمز کومو عبور کرده و اندیکاتور مک دی هم ادامه ورود نقدینگی را در شرایطی نشان می دهد که آر اس آی نزدیک محدوده ۷۰ قرار دارد و اگر در روزهای آینده روی ۷۰ قرار بگیرد با تقاضای جدید روبرو می شود و می تواند ارزش سهام این شرکت را به هدف های پیش رو برساند.

کد خبر: ۱۴۹٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha