۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
البرز، استانی مهاجرپذیر و مشکلات گسترده ای برای حمایت از اقشار آسیب پذیر دارد
استاندار البرز خطاب به بانک ها:

البرز، استانی مهاجرپذیر و مشکلات گسترده ای برای حمایت از اقشار آسیب پذیر دارد

کرج- استاندار البرز گفت: البرز، استانی مهاجرپذیر است و موانع و مشکلات گسترده ای برای ساماندهی حاشیه نشینی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه دارد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای هماهنگی بانک های استان که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از همراهی بانک ها در راستای پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید، افزود: از مدیریت بانک های استان انتظار می رود که تلاش مضاعفی برای تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: البرز، استانی مهاجرپذیر است و موانع و مشکلات گسترده ای برای ساماندهی حاشیه نشینی و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه دارد.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر نیز طبق هدف گذاری دولت سیزدهم باید امسال به رشد اقتصادی ۸ درصد برسیم و البرز را با توجه به ظرفیت های بزرگی که در تولید و صنعت دارد، به جایگاه حقیقی خود در اقتصاد برسانیم.

وی افزود: برای این منظور نقش بانک ها در این برنامه ها بسیار موثر است که باید بعنوان یک محرک و مغز متفکر در کنار تصمیم سازان حوزه اقتصادی استان باشند.

استاندار البرز گفت: از بانک های استان انتظار می رود که در مراجع بالادستی خود مدافع منافع استان باشند.

وی افزود: ضرورت دارد که با همراهی، همدلی و تعامل برای تحقق اهداف بزرگ استان اقدام کنیم و با این روند در موضوع تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸ نیز اقدامات ویژه ای را در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر: ۱۴۹٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha